نسخه چاپی

تامین ۷۰۰ تن میوه شب عید در رفسنجان

تامين ??? تن ميوه شب عيد در رفسنجان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: سهمیه میوه شب عید به میزان ۷۰۰ تن شامل ۳۰۰ تن پرتغال والنسیا، ۲۰۰ تن پرتغال جنوب و ۲۰۰ تن سیب برای شهرستان جذب شده كه در ایام عید نوروز توزیع می شود.

به گزارش نما ، شاهین حریری" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سه ماه گذشته ۳۰۰ تن سهمیه شکر صنف و صنعت پیگیری کردیم ضمن اینکه ۵۰۰ تن سهمیه صنف و صنعت در سه ماه گذشته با قیمت مصوبه ۲۵۰۰ تومان در شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: ۸۳ تن شکر خانوار با قیمت مصوبه توزیع کردیم، ۳۰۰ تن سهمیه روغن داشتیم که با پیگیری های انجام شده توانستیم ۵۰۰ تن دیگر جذب کنیم که در حال حاضر  کمبود روغن خوراکی در فروشگاه های زنجیره ای برطرف شده است.

رئیس اداره صمت رفسنجان بیان کرد: ۸۵ تن برنج توزیع شده ضمن آنکه ۹۸ تن برنج، ۸ تن گوشت منجمد  و ۸۶ تن شکر بسته بندی خانوار جذب شده است که تا پایان سال توزیع و وارد بازار می شود.

حریری ادامه داد: سهمیه میوه شب عید به میزان ۷۰۰ تن شامل ۳۰۰ تن پرتغال والنسیا، ۲۰۰ تن پرتغال جنوب و ۲۰۰ تن سیب برای شهرستان جذب شده که در ایام عید نوروز توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان۳۰ درصد مرغ استان را تامین می کند، تأکید کرد: در شهرستان کمبود مرغ وجود ندارد و به اندازه کافی مرغ تولید می شود.

ایسنا 

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...