نسخه چاپی

جت‌های F۱۵ اسرائیلی بمب افكنهای B۵۲ آمریكا را اسكورت كرد

عکس خبري -جت‌هاي F?? اسرائيلي بمب افکنهاي B?? آمريکا را اسکورت کرد

جت‌های جنگنده «اف -۱۵» رژیم صهیونیستی دو فروند بمب افكن «بی -۵۲» آمریكا را در حریم هوایی فلسطین اشغالی اسكورت كردند.



به گزارش نمابه نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی در توئیتر اعلام کرد که روز یکشنبه جت‌های جنگنده «اف -۱۵» اسرائیل دو فروند بمب افکن «بی -۵۲» نیروی هوایی آمریکا را در حریم هوایی فلسطین اشغالی اسکورت کردند.

ارتش اسرائیل در ادامه این پیام توئیتری مدعی شد که این اسکورت هوایی «برای حفظ امنیت آسمان اسرائیل و خاورمیانه مهم و اساسی است». هرچند با توجه به تشدید بی سابقه تنش‌ها در منطقه، هدف این اسکورت هوایی به احتمال زیاد نمایشی توخالی از قدرت به مقامات تهران بود.

گفته می‌شود که مانور نظامی روز یکشنبه هفتمین مأموریت از این دست ظرف شش ماه گذشته است. با این حال، این نخستین بار است که تصویری از هواپیماهای جنگی اسرائیلی در کنار بمب افکن‌های آمریکایی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که اواسط هفته گذشته نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که تل آویو «اهداف بی شماری» را در داخل خاک ایران شناسایی کرده که تخریب آنها می‌تواند به توان ایران برای توسعه سلاح هسته‌ای لطمه بزند. هرچند اسرائیل بارها ایران را به توسعه تسلیحات کشتار جمعی متهم کرده است، مقامات قاطعانه این اتهام‌ها را رد کرده و به صراحت اعلام می‌کنند که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صرفاً برای مقاصد صلح‌آمیز است.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...