نسخه چاپی

امضاء تفاهم نامه مشاركت در اجرای پروژه‌های راهداری در استان اصفهان

امضاء تفاهم نامه مشارکت در اجراي پروژه‌هاي راهداري در استان اصفهان

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تفاهم نامه مشاركت در اجرای پروژه‌های راهداری در استان اصفهان امضاء شد.

به گزارش نما ، داریوش امانی در دیدار با استانداراستان اصفهان اظهارداشت: تلاش های بسیاری در سال جاری برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ها در تمام بخش های راهداری و حمل ونقل استان اصفهان انجام گرفته است.

وی با تشریح عملکرد سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور و استان اصفهان اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های سال آینده برای تمام کشور، بهبود وضعیت روکش آسفالت در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده هاست.

امانی با اشاره به تمام مشکلاتی که امروز کشور در زمینه محدودیت منابع و تحریم ها با آن روبروست، تصریح کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکاران و همچنین مشارکت بخش خصوصی، روند اجرای پروژه ها در بخش راهداری و حمل ونقل رضایت بخش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همچنین از حمایت های اجرایی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت زیرساخت های عمومی کشور خبر داد و گفت: با حمایت مجلس شورای اسلامی و تعهد سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برای انجام پروژه های عمرانی در دوسال آینده، شاهد بهبود محسوس وضعیت راه های کشور خواهیم بود.

امانی همچنین از برگزاری جلسات منظم با وزیر راه و شهرسازی برای کاهش مشکلات رانندگان و بخش حمل ونقل خبر داد و گفت: تلاش داریم با همکاری مجلس و دولت گام های موثری در این زمینه برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و جاده ایی کشور همچنین در دیدار با تشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان اصفهان نقش حمل و نقل در توسعه اقتصادی کشور غیرقابل انکاردانست و افزود : شیوع بیماری کرونا و ضربه های اقتصادی شدیدی به اقتصاد کشور و از جمله بدنه صنوف حمل و نقل کالا و مسافر کشور وارد کرد ، اما اصناف حمل و نقل جاده ای و شاغلان این بخش ، تمام تلاش خود را برای تقویت و پایداری صنوف به کار گرفته و نتایج مطلوبی را خلق کردند .

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکلات رانندگان و ارایه تسهیلات به این قشر تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده ۲۲۶ هزار راننده می توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و از تسهیلات دولت در این بخش بهره مند گردند.

امانی همچنین با بیان اینکه اصفهان ظرفیت های متعددی برای توسعه صنعت حمل ونقل دارد، پیشنهاد داد خانه حمل و نقل در استان اصفهان تشکیل گردد.

به گزارش موج؛ در سفر یک روزه داریوش امانی نرم افزار بارآنلاین در حوزه حمل و نقل رو نمایی و آغاز عملیات منظر آرایی ۴۰۰ کیلومتر از راه های شریانی استان اصفهان، آغاز بهره برداری از دو پل عابرپیاده گلدیس و زفره و بهره برداری از سامانه های حمل و نقل هوشمند از دیگر پروژه هایی بود که با حضور معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

راهداری استان اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...