نسخه چاپی

وقوع كولاك و كاهش دید در محورهای جاده‌ای ۹ استان

وقوع كولاك و كاهش ديد در محورهاي جاده‌اي ? استان

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌ برخی محورهای ۹ استان به علت بارش برف، كولاك، كاهش دید و ضریب ایمنی، مسدود شده یا با محدودیت تردد مواجه هستند.

به گزارش نما ، سرهنگ احمد شیرانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در استان های خراسان شمالی در محور چمن بید - گرمه، سمنان
محورهای جندق - معلمان، دامغان - سمنان، سمنان - فیروزکوه، شهمیرزاد - سمنان، چشمه علی - کیاسر، تهران و البرز در محور آزادراه غدیر، گلستان در محورهای شاهرود - توسکستان، آزادشهر - شاهرود مسدود شده یا دارای محدودیت تردد هستند.
وی ادامه داد: استان های مازندران و البرز محورکرج - چالوس، مازندران و شرق تهران محورهای هراز و فیروزکوه، استان آشرقی
محور زنجان - تبریز، قزوین محورهای قزوین - زنجان، بوئین زهرا - ساوه و خراسان رضوی در محورهای کلات - مشهد، کلات - درگز، قوچان درگز، سبزوار - جوین و جغتا، سرولایت - نیشابور، سرولایت - قوچان نیز مسدود شده یا دارای محدودیت تردد هستند.
شیرانی در توصیه به هموطنان گفت: چنانچه در جایی محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه ایجاد شده با صبر و حوصله توقف کرده و اصرار به ادامه مسیر نداشته باشند. عوامل پلیس راه و راهداری با تلاش خود در حال رفع مشکل و ایمن سازی مسیر هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ادامه داد: همچنین به هموطنان توصیه می شود برنامه ریزی برای سفر نداشته باشند و سفر و برگشت خود را به مساعد شدن هوا موکول کنند.

شیرانی گفت: برای تردد در این شرایط همراه داشتن تجهیزات زمستانی در عبور بویژه زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

ایرنا 

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...