نسخه چاپی

پدافند هوایی سوریه با تجاوز ارتش صهیونیستی مقابله كرد

عکس خبري -پدافند هوايي سوريه با تجاوز ارتش صهيونيستي مقابله کرد

خبرگزاری رسمی سوریه از دفع تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی توسط سامانه پدافند هوایی این كشور خبر داد.


به گزارش نمااز خبرگزاری سانا، یک منبع امنیتی بلندپایه سوریه نیز گفت که پدافند هوایی ارتش این کشور موشک های رژیم صهیونیستی را رهگیری کرده است که از فراز سرزمین‌های اشغالی در مناطق جنوبی دمشق شلیک شده است.

از سوی دیگر منابع خبری روسی نیز گزارش دادند که پدافند هوایی ارتش سوریه همچنان درحال دفاع از دمشق است و در حدود ساعت ۲۲ به وقت محلی پدافند ارتش سوریه با موشک‌های شلیک شده به سمت جنوب این شهر مقابله کرده و عملیات مقابله با موشک های مهاجم همچنان ادامه دارد.

این رسانه به جزییات و خسارت مالی و آسیب های جانی احتمالی این حمله هیچ اشاره‌ای نکرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه اوایل ۲۷ بهمن ماه نیز حملات رژیم صهیونیستی به استان حماه را دفع کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۴ دی ماه سال جاری شهر دیرالزور و منطقه البوکمال [در شرق] سوریه را بار دیگر هدف حملات هوایی قرار داده بود.

تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه چند ماه پس از آن روی می‌دهد که ""اسکات ریتر" عضو پیشین کمیسیون بازرسی سلاح های کشتار جمعی عراق هشدار داده بود که ادامه حملات اسرائیل به سوریه ممکن است موجب درگیری منطقه‌ای شود.

رژیم اسرائیل در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

سانا نیز این فیلم‌ها را که در آن مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد منتشر کرد.

یک منبع نظامی سوریه گفت که شامگاه سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از طرف جولان اشغالی اقدام به شلیک موشک به سوی اهدافی در ریف دمشق کردند که پدافند هوایی سوریه بخش عمدهای از این موشک‌ها را سرنگون کرده و خسارت‌های ایجاد شده تنها مادی بوده است.

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...