نسخه چاپی

افزایش چشمگیر تولید كالاهای بهداشتی در این استان

افزايش چشمگير توليد کالاهاي بهداشتي در اين استان

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: با همكاری صمیمانه بخش خصوصی شاهد افزایش ۱۶۰ تا ۴۰۰ درصدی تولیدات مواد بهداشتی و ضد عفونی در ایام كرونا در استان بودیم.

به گزارش نما ، عزیزالله افضلی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین با بیان این مطلب، افزود: در ایام کرونا برای تامین نیازهای بهداشتی و مواد ضد عفونی استان و سایر مناطق با همکاری بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی توانستیم تولیدات بخش های مختلف را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا با افزایش ۱۶۰ درصدی میزان تولیدات محصولات بهداشتی در برخی کالاها شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی بودیم که این کار موجب شد هم نیاز داخل استان را تامین کنیم و هم به درخواست سایر استانها پاسخ دهیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: قزوین از مناطق صنعتی و تولیدی شاخص کشور محسوب می شود و علیرغم همراهی خوب بخش خصوصی با مردم و دولت اما کرونا به بسیاری از مشاغل آسیب زد و موجب تعطیلی کسب و کار آنها شد.


افضلی گفت: در شرایط کنونی که وضعیت کرونا در استان بحرانی تر شده و در ستاد تصمیماتی برای اعمال محدودیت های بیشتر گرفته می شود انتظار داریم وضعیت رکود کسب و کار صنوف و بازاریان هم مورد توجه جدی قرار گیرد.


وی بیان کرد: در دو ماه گذشته با روسای اتحادیه های صنفی استان جلسات متعددی تشکیل شد تا در جریان مشکلات اصناف قرار گیریم که گزارش هایی که دریافت شد نشان می داد برخی مشاغل وضعیت اسف باری دارند به طوری که موجب اعتراض و شکوه و گلایه آنها را موجب شده است.


رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: اگر امروز بخواهیم به دلیل قرمز و نارنجی شدن رنگ برخی شهرها دوباره کسب و کارها را تعطیل کنیم مشکلات این گروه بیشتر شده و شرایط قابل تحمل نخواهد بود لذا انتظار داریم به کسبه اجازه دهیم به صورت پاره وقت برای تنظیم معادلات مالی و حسابرسی خود در واحدهای صنفی خود حاضر شده و با مشتریان تصفیه حساب کنند.


افضلی گفت: در ماههای اول سال که معمولا به «سیاه بهار» موسوم است هیچ کسب و کاری رونق ندارد لذا پیشنهاد می شود با همکاری اتحادیه ها و خود بازاریان کمک کنیم تا برخی صنوف با نظارت مناسب و رعایت پروتکل ها بتوانند در ساعاتی از روز در محل کسب و کار حاضر شده و به امور خود سامان دهند.

گسترش نیوز 

۱۴۰۰/۱/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...