نسخه چاپی

۱۴۰ میلیارد تومان برای آبرسانی شهرهای الف مازندران تخصیص داده شد

??? ميليارد تومان براي آبرساني شهرهاي الف مازندران تخصيص داده شد

سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای تكمیل و تسریع در پروژه آبرسانی شهرهای گروه الف در استان تخصیص یافته است.

به گزارش نما ، مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرهای گروه الف از جمله بابل با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند، اظهار داشت: طی یکسال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان برای تسریع در آبرسانی به این مناطق تخصیص داده شده است.


وی افزود: همچنین تاکنون بیش از ۲۰ جلسه، بازدید حضوری واعزام تیم برای رفع مشکل آبرسانی شهرهای گروه الف در استان و سطح ملی برگزار شده است و این موضوع با حساسیت ویژه در حال پیگیری است.


وی یادآور شد: تاکنون ۸۵ درصد تملک اراضی برای اجرای پروژه آبرسانی در شهرهای گروه الف در استان انجام شده است و مقاومت برخی زمینداران از جمله مسائل و مشکلات اجرای پروژه است.


سعادتی با بیان اینکه چهار زمیندار بزرگ و حدود ۱۲ زمیندار خرد و کوچک در مسیر اجرای پروژه آبرسانی دارای اراضی و املاک هستند که رایزنی برای تملک اراضی ادامه دارد و اگر همراهی نداشته باشند مجبوریم مسیر اجرای پروژه تغییر دهیم.


این نماینده مجلس یادآور شد: مقاومت مالکان اراضی سبب تاخیر در اجرای پروژه شده است و قرار شد در اولین فرصت، طلسم آبرسانی به شهرهای گروه الف شکسته شود.


وی با اشاره به مشکل تردد در منطقه درباره پروژه کمربندی جدید شهرستان بابل یادآور شد: تکمیل این طرح سبب توسعه و عمران آبادانی منطقه می شود.


وی یادآور شد: همچنین جاده بهنمیر که سالانه ۴۰ کشته براثر تصادف دارد، دارای ردیف ملی شده و نسبت به بهسازی و توسعه آن اقدام می شود.

بازار 

۱۴۰۰/۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...