نسخه چاپی

درخواست رهبر انقلاب با مخالفت علی مطهری روی زمین ماند/ كم‌كاری صدرا در انتشارآثارشهیدمطهری

عکس خبري -درخواست رهبر انقلاب با مخالفت علي مطهري روي زمين ماند/ کم‌کاري صدرا در انتشارآثارشهيدمطهري

علی مطهری در واكنش به سخنان جنجالی‌اش در كلاب هاوس گفت: هیچ وقت طرفدار بی‌بند و باری نبودم.



به گزارش نما، علی مطهری در واکنش به سخنان جنجالی‌اش در اپلیکیشن آمریکایی کلاب هاوس گفت: هیچ وقت طرفدار بی‌بند و باری نبودم.این نامزد انتخاباتی ادامه داد:من همان حرف‌های قدیم را گفتم و چیز تازه‌ای نبوده است که حالا بخواهد وجهه من بسوزد یا نه!
نماینده سابق مجلس ادامه داد: آن‌هایی که اینطور فکر می‌کنند که ایران باید اروپا شود اصلا در انتخابات شرکت نمی‌کنند که بخواهند با این حرف، من را سوخته حساب کنند.
مطهری در گفتگو با روزنامه آفتاب یزد ادامه داد: وزیر زن اگر اصلح باشد حتما باید وجود داشته باشد زیرا آثار خوبی دارد و نشان‌دهنده آن است که ما خانم‌ها را هم مشارکت می‌دهیم حتی من با وزیر شدن اهل تسنن اگر اصلح باشند و تخصص داشته باشند مشکلی ندارم و می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.
علی مطهری درباره حمایت گروه های سیاسی از نامزدی او در انتخابات گفت: من به طور مستقل کاندیدا شدم و در واقع با اتکا به هیچ یک از دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا و حتی با آگاهی این دو گروه کاندیدا نشدم. منتهی شخصا معتقد هستم که در بین هر دو گروه حامیانی دارم و هرکدام هم اگر زمانی از من حمایت کنند از حمایتشان استقبال می‌کنم. اما به هر حال هیچ صحبتی مبنی بر حمایت قبلی با هیچ یک از این دو گروه وجود ندارد و در حال حاضر ما حرف‌های خودمان را می‌زنیم و نظراتمان را اعلام می‌کنیم.

۱۴۰۰/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...