نسخه چاپی

چرا شمسایی پیراهن شماره ۴۵ را پوشید؟

عکس خبري -چرا شمسايي پيراهن شماره ?? را پوشيد؟

وحید شمسایی در دیدار با مس سونگون ورزقان با پیراهن شماره ۴۵ برای گیتی‌پسند به میدان رفت.


به گزارش نما، وحید شمسایی پس از نزدیک به سه سال و نیم دوری از میادین یک‌شنبه شب برای دقایقی در جریان بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان با مس سونگون ورزقان به میدان رفت. شمسایی که پیش از این بارها اعلام کرده بود از دنیای بازی خداحافظی نکرده و شاید زمانی فرصت بازی دوباره او شود به دلیل کمبود بازیکن شدید در تیم اصفهانی یک روز مانده به شروع بازی با مس ورزقان نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان گیتی‌پسند برای سازمان لیگ فوتسال رد کرد تا بتواند در این بازی حساس برای دقایقی به میدان برود.

حضور شمسایی در میدان پس از سه سال و نیم دوری به نوبه خود اتفاق جالبی بود با این حال با حضور او در زمین دو اتفاق جالب دیگر را نیز مشاهده کردیم. یکی شماره پیراهن او بود که برخلاف سال‌ها بازی در تیم‌های ملی و باشگاهی با شماره ۹، شماره ۴۵ بود. شمسایی در این خصوص گفت که به خاطر این که این پیراهن بر تن سعید عباسی بوده پیراهن ۴۵ را انتخاب کرد چون هم جمع آن عدد ۹ یعنی شماره همیشگی‌اش می‌شود و هم نشانگر سن او یعنی ۴۵ سال است.

نکته عجیب دیگر هم این که بازوبند کاپیتانی را به بازو نبست و آن را در اختیار اصغر حسن‌زاده قرار داد. شمسایی دلیل این اتفاق را احترام به کاپیتان تیم ملی و این که سایر بازی‌ها نیز حسن‌زاده با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شده اعلام کرد.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...