نسخه چاپی

ثبت قیمت‌های عجیب برای هندوانه؛ هرگیلوگرم ۱۰۰۰۰ تومان

عکس خبري -ثبت قيمت‌هاي عجيب براي هندوانه؛ هرگيلوگرم ????? تومان

هندوانه در روز های اخیر قیمت های عجیبی را از خود به جای گذشته است به طوری كه هر كیلوگرم از این محصول در تهران بر اساس مشاهدات میدانی۶ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش نما، در ادامه افزایش قیمت برخی از کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان و ناکامی دولت در تنظیم بازار این محصولات این بار نوبت هنداونه شد که قیمت آن افزایش یابد به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم از این محصول در تهران ۶ تا ۱۰ هزار تومان در مغازه ها به فروش می رسد.

هندوانه اما در میادین میوه و تره بار قیمت های منطقی تری دارد به طوری که نرخ هرکیلوگرم از این محصول ۴۴۵۰ تومان به فروش می رسد و این محصول حتی توسط وانت های دوره گرد سطح شهر حدود ۴ تا ۵ هزار تومان عرضه می شود که البته کیفیت پایین تری دارد.

نرخ عمده فروشی هر کیلوگرم هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز بالا قیمت گذاری شده است به طوری که نرخ هر کیلوگرم از این محصول ۴ تا ۶ هزار تومان است.

قیمت گذاری ۱۰ هزار تومانی برای هر کیلوگرم هندوانه، نشان از عدم نظارت مناسب بر اصناف و خرده فروشی های سطح شهر دارد که به حال خود رها شده اند و کنترلی بر روی آنها صورت نمی گیرد و از نیاز مردم روزه دار در این ایام سوء استفاده می شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...