نسخه چاپی

احیای كارخانه‌های «لوله‌سازی سدید» و «شیر وارنا» با همكاری دستگاه قضا

عکس خبري -احياي کارخانه‌هاي «لوله‌سازي سديد» و «شير وارنا» با همکاري دستگاه قضا

معاون استاندار تهران گفت: كارخانه بزرگ لوله سازی سدید در اسلامشهر ورشكست شده بود كه با همكاری دستگاه قضایی در حال حاضر با حداكثر ظرفیت كار می‌كند.


به گزارش نما، حشمت‌الله عسگری، معاون استاندار تهران، با اشاره به رویکرد جدید دستگاه قضا برای رفع موانع تولید، گفت: هم اکنون ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی راکد زیادی در کشور داریم که اگر همین واحدها بخواهند کار خود را از صفر شروع کنند، زمان و هزینه زیادی می‌برد.

وی با اشاره به علل اصلی خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از گردونه فعالیت افزود: این واحدهای تولیدی گاهاً بخاطر مشکلات خود با شبکه بانکی تعطیل شده و در اختیار بانک‌ها هستند یا به علت بروز مشکلات دیگری اعلام ورشکستگی کردند که تسریع در امر واگذاری‌ مدیریت این واحدهای تولیدی راکد، در افزایش تولیدات کشور بسیار موثر خواهد بود.

معاون استانداری تهران با اشاره به تعامل و همکاری مفید و مستمر دستگاه قضایی در سطح استان گفت: سال گذشته تجریه خوبی در همکاری با دستگاه قضایی استان تهران داشتیم؛ چند واحد تولیدی راکد بزرگ در استان تهران با همکاری دستگاه قضایی تعیین تکلیف شد.

عسگری خاطرنشان کرد: کارخانه بزرگ لوله سازی سدید در اسلامشهر ورشکست شده بود که با همکاری دستگاه قضایی در حال حاضر با حداکثر ظرفیت کار می‌کند. در این کارخانه لوله‌های بزرگ مقیاس شبکه‌های آب تولید می شود که محصولاتی منحصر به فرد هستند. این واحد تولیدی بزرگ با کمک عزیزان دستگاه قضایی در هیئت تسویه، به چرخه تولید بازگشت.

وی تاکید کرد: همچنین در روزهای پایانی سال گذشته، در همکاری موثر دیگری با دستگاه قضا، تصمیمات خوبی برای واگذاری کارخانه شیر وارنا به شخص ثالث فراهم شد.

معاون استاندار تهران گفت: در تمام جلسات ستاد تسهیل که درباره طرح‌های تملیکی برگزار می‌شود، عزیزان از قوه قضاییه و دادگستری حضور دارند و به اختلافات فی‌مابین متقاضی و بانک‌ها و نیز اختلافاتی که جنبه حقوقی دارند، رسیدگی می‌کنند.

عسگری اضافه کرد: کارخانه ارج یکی از کارخانه‌های به‌نام کشور است که به دلیل بدهی راکد شده بود. در دوره‌های گذشته، حکم آن صادر شده بود، حال با کمک دوستان مان در دستگاه قضایی، این مجموعه تولیدی بزرگ نیز تعیین تکلیف شده است و مالکیت آن، در اختیار سرمایه گذار جدید قرار گرفته است. کارخانه ارج بزودی با همان برند قدیم خود به گردونه تولید لوازم خانگی برمی‌گردد.

وی در پایان گفت: فعالیت و ساخت یک مجموعه گردشگری بزرگ در دماوند نیز در یکی دو سال گذشته بنا به مشکلاتی، متوقف شده بود که با تسهیل و سرعتی که دوستان در قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده داشتند، این مجموعه در روزهای پایانی سال رفع توقیف شد تا پروژه مقدمات بهره برداری اش فراهم شود. این مجموعه تا دو - سه ماه آینده کارش را آغاز کرده و خدمات می‌دهد.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...