نسخه چاپی

كاهش ۱۴ درصدی متوفیان ناشی از غرق شدگی در لرستان

کاهش ?? درصدي متوفيان ناشي از غرق شدگي در لرستان

مدیركل پزشكی قانونی لرستان از كاهش ۱۴ درصدی متوفیان ناشی از غرق شدگی در استان خبر داد.

به گزارش نما ، دکتر حمیدرضا نظیفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته ۱۶ نفر بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست دادند که ۱۴ نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه میزان متوفیان ناشی از برق‌گرفتگی در لرستان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.ادامه داد: این درحالیست که در سال ۹۸، ۲۰ نفر بر اثر برق گرفتگی فوت کردند که همگی مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به آمار متوفیان ناشی از غرق شدگی در استان گفت: سال گذشته ۴۰ نفر بر اثر غرق شدگی در لرستان فوت کردند که از این تعداد ۹ مورد زن بودند.

نظیفی بیان کرد: این درحالیست که میزان متوفیان ناشی از غرق شدگی در لرستان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در مورد آمار متوفیان ناشی از سوختگی در لرستان اظهار کرد: متاسفانه در سال گذشته ۳۰ نفر براثر سوختگی جان باختند که ۱۶ نفر آنها زن بودند.

عضو شورای قضایی لرستان بیان کرد: این میزان سوختگی در سال گذشته نسبت به سال ۹۸، سه درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نظیفی در خصوص آمار معاینات مربوط به نزاع در لرستان عنوان کرد: سال گذشته  ۱۵ هزار و ۳۲۲ معاینه ناشی از نزاع در پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۴۳۱۹مورد زن و ۱۱ هزار و سه مورد مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان یادآور شد: میزان انجام معاینات ناشی از نزاع در سال گذشته در استان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.    

ایسنا 

۱۴۰۰/۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...