نسخه چاپی

هنرپیشه معروف هالیوودی: دموكراتها هوادارنشان را شستشوی مغزی می دهند

عکس خبري -هنرپيشه معروف هاليوودي: دموکراتها هوادارنشان را شستشوي مغزي مي دهند

رُز مك گوان هنرپیشه هالیوودی به شبكه فاكس نیوز گفت: «دستگاه تبلیغاتی» رسانه ها با قرار دادن مردم آمریكا در برابر یكدیگر، كشور را از هم پاشیده است.


به گزارش نما، رز مک گوان،هنرپیشه و فعال حقوق بشری، حزب دموکرات را «فرقه ای» خواند که پیروانش را شستشوی مغزی داده است، مخصوصاً زنانی که فکر می کنند از ذینفعان آن هستند.مک گوان در مصاحبه با کانال فاکس نیوز گفت که «دستگاه تبلیغاتی» رسانه ها با قرار دادن مردم آمریکا در برابر یکدیگر، کشور را از هم پاشیده است.

«من در یک مکتب فکری بزرگ شدم، یک کیش بسیار مشهور، با عنوان «فرزندان خدا»(the Children of God)، که به گفته او باعث شده بود او درک کند که اگر نشانه ها را نشناسید ممکن است شما نیز عضو یک مکتب فکری باشید.

وی گفت: دموکراتها خصوصاً در یک فرقه قرار دارند که واقعاً از آن اطلاع ندارند و واقعاً از آن آگاه نیستند.خانم مک گوان یکی از صداهای اصلی در راه اندازی جنبش «#MeToo»(من هم) بود و در میان اولین کسانی بود که «هاروی واینستین»، غول سینما را به تجاوز جنسی متهم کرد.

او همچنین توضیح داد که در حاشیه است زیرا حزب دموکرات، خانواده کلینتون و تشکیلات فمینیستی را به دریافت کمک مالی و واسطه گری سیاسی از هاروی واینستاین متهم می کند.وی افزود: «دوره رسانه ای «جنبش #MeToo» برای بسیاری یک دوره دردناک، از آن جمله، آزار و اذیت و بیداری من و شناختم از حزب دموکرات بود.

او به «تامی بروس»، مجری مهمان برنامه پربیننده «پرایم تایم»(Primetime)، همچنین لیبرال سابق که خانم مک گوان را «قهرمان شخصی من» خواند گفت: من فهمیدم که چپ ها(حزب) درست مثل راست ها به مردم آسیب می زنند.خانم مک گوان گفت که او به زنان جوان توصیه می کند که «آزادی به این معناست که بفهمید چگونه تحت کنترل هستید.»وی به زنان جوان و دیگران چنین توصیه کرد: «در مورد خودتان بررسی کنید که چه بخشی از اعتقادات شما طبیعی است و چه بخشی توسط هالیوود، رسانه ها و دیگران به شما القاء شده است.

این هنرپیشه هالیوودی عقاید امروز القاء شده مردم آمریکا را «پلی استر» و رنگ آستری خواند که مردم باید آن را از رنگ و دورنیات حقیقی خود بزدایند.وی گفت: «شما هنوز هم می توانید به هر حزبی اعتقاد داشته باشید ... اما نه اینکه باعث شود شما نتوانید با هر شخص دیگری گفتگو و تعامل فکری داشته باشید ازینرو همین حالا می توانید پیش بینی کنید که من آنقدر نفرت دارم که به شبکه خبری «فاکس نیوز» نزدیک نشوم!

خانم مک گوان در اولین حضور خود در این شبکه نزدیک به جناح محافظه کار، از مواضع لیبرال خود عقب نشینی نکرد.وی گفت: «من محافظه کار نیستم و به برخی آزادی های شخصی که شاید بینندگان شما اعتقاد نداشته باشند، اعتقاد دارم. اما من هنوز هم می توانم دوست شما باشم و هنوز هم می توانم متحد شما باشم.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...