نسخه چاپی

شهرداری ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان بابت بدهی‌های دوره پیشین به تامین اجتماعی پرداخت می‌كند

شهرداري ماهيانه ?? ميليارد تومان بابت بدهي‌هاي دوره پيشين به تامين اجتماعي پرداخت مي‌کند

رئیس كمیته اقتصادی شورای شهر تهران گفت:‌ شهرداری تهران در توافق با تامین اجتماعی، ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان از بدهی‌های دوره قبلی مدیریت شهری را پرداخت می‌كند.

به گزارش نما ، سید محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران در واکنش به سوالی درباره بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر که مدیران شهری پیشین آن را قبول ندارند و می‌گویند مستندات لازم برای این ارقام وجود ندارد، گفت: ما بعد از سه سال و نیم تلاش کارشناسی به این اعداد و ارقام رسیده‌ایم.

میرلوحی ادامه داد: طی این مدت با تامین اجتماعی توافق کردیم و ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی که از دوره قبلی مدیریت شهری به جای مانده، پرداخت می‌شود. در ۹۰ مورد گزارش حسابرسی این موارد ذکر شده است. 

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری مالیات برارزش افزوده وزارت اقتصاد را پرداخت نکرده بود که در حال پر داخت آن هستیم. سال گذشته با وزارت اقتصاد بخشی از این مشکل را حل کردیم. 

او افزود: بدهی به بانک‌ها، ارزها و فاینانس‌هایی که از بانک‌ها گرفته شده بود، رها شده باقی مانده بود و همکاران ما در این دوره آن‌ها را بررسی و به آنها فیصله دادند.در حقیقت ۸ هزار میلیارد تومان در طی سه سال گذشته بدهی شهرداری به بانک‌ها پرداخت شده است.

او درباره سرانجام تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران گفت: تحقیق و تفحص از املاک شهرداری در دستور صحن قرار دارد و رسیدگی به پرونده رسا تجارت و املاک سال ۹۴ نیز در دستور جلسه امروز است.

ایسنا

۱۴۰۰/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...