نسخه چاپی

سیدمصطفی میرسلیم :

مردم برای حل مشكلات راهی جز شركت در انتخابات ندارند

عکس خبري -مردم براي حل مشکلات راهي جز شرکت در انتخابات ندارند

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شاید برخی اتفاقات مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد كرده باشد، اما مردم هیچ راهی جز شركت در انتخابات ندارند چرا كه كشور با حضور مردم اداره می‌شود.

به گزارش نما سیدمصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما توجه به عدالت و حساسیت به مساله فساد را در دولت آینده امری حیاتی خواند و گفت: اگر بهترین طرح‌ها و لوایح را هم داشته باشیم، اما اگر جلوی فساد گرفته نشود طرح‌های ما ابزاری برای تشدید فساد خواهد بود.

میرسلیم افزود: مردم باید ضعف‌های روسای جمهور گذشته را ببینند و به جای این که قهر کنند به انتخاب درست، دست بزنند؛ چرا که شرکت نکردن در انتخابات به معنای خودکشی سیاسی و دادن سرنوشت کشور به بیگانگان است.

وی گفت: اگر هم قبلا انتخاب غلطی داشتیم باید دقت کنیم که انتخابمان را اصلاح کنیم، دلسرد بودن و مشارکت نکردن در انتخابات مثل این است که بگوییم ما لیاقت نداریم خودمان، خودمان را اداره کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: شاید برخی اتفاقات مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کرده باشد، اما مردم هیچ راهی جز شرکت در انتخابات ندارند چرا که کشور با حضور مردم اداره می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که فضای کنونی انتخابات را چگونه توصیف می‌کنید؟ افزود: بالاخره شرایط و مشکلاتی از سال‌های گذشته در کشور وجود داشته و به ویژه در دو دوره دولت دلسردی‌هایی در مردم به لحاظ عملکرد‌های دولت ایجاد شده است که به طور طبیعی روی رغبت مردم به حضور در صحنه انتخابات اثر می‌گذارد.

میرسلیم همچنین گفت:، اما باید توجه کرد که نظام مردم سالاری یعنی حکومتی در اختیار مردم و حق مردم است و در قانون اساسی هم به صراحت ذکر شده که حکومت یک عطیه الهی است که به مردم تعلق می‌گیرد و در اصل ششم قانون اساسی هم گفته است که هرکسی نمی‌تواند وارد صحنه حکومت شود مگر این که با رای مردم ورود پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مردم هیچ راهی جز شرکت در انتخابات ندارند گفت: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اداره کشور مختل می‌شود و بنابراین حق مردم نباید ضایع شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، مهمترین چالش‌ها و دغدغه رئیس جمهور آینده را حل مشکلات معیشتی مردم خواند و گفت: رئیس جمهور آینده باید نشان دهد که شناخت دقیق و علمی از مسائل کشور دارد و به ویژه ریشه‌های اشکال در معیشت مردم را می‌شناسد و برای برطرف کردن این مشکلات هم راه حل دارد.

میرسلیم افزود: گرانی، بی اعتمادی به بازار سهام، تورم و مشکلات شبکه بانکی همه جزو مسائل اقتصادی است که رئیس جمهور آینده باید برای حل آن راهکار عملی ارائه کند.

۱۴۰۰/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...