نسخه چاپی

سردار رحیمی: آرامش جامعه ثمره تعامل پلیس و دستگاه قضا است

سردار رحيمي: آرامش جامعه ثمره تعامل پليس و دستگاه قضا است

رئیس پلیس پایتخت گفت: هرچه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، نزدیك‌تر، هماهنگ‌تر و با درك متقابل درست‌تری در تعامل باشند، آرامش و امنیت بیشتری در جامعه حاكم می‌شود.

به گزارش نما ،از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین رحیمی» در همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با دادستان تهران، افزود: هدف از تشکیل این همایش و هم‌اندیشی، ارتقا هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضایی، مساله انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضایی عنوان کرد.

وی اعلام کرد: روزانه حدود سه هزار و ۵۰۰ پرونده در رده‌های انتظامی تشکیل و بین ۱۵ تا ۲۰ هزار مراجعه به رده‌های انتظامی داریم.

مقام ارشد انتظامی پایتخت گفت: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم و این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام است که به طور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

رحیمی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار عملیات ۱۱۰ در پایتخت انجام می‌شود، بیان داشت: نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف رعد پلیس پیشگیری، طرح کاشف پلیس آگاهی و طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: این طرح‌ها به صورت ابتکاری برای نخستین بار در پلیس پایتخت انجام شده که محصول این طرح ها کاهش حدود ۱۰ درصدی جرایم در چند سال اخیر در پلیس پایتخت است.

ایرنا 

۱۴۰۰/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...