نسخه چاپی

نقوی حسینی در گفتگو با نما:

همتی مسئول مشكلات بانك مركزی است

همتي مسئول مشکلات بانک مرکزي است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالناصر همتی در زمانی كه ریاست كل بانك مركزی را برعهده داشت، مشكلات بسیاری برای بانك مركزی به وجود آمد و منتقدان بسیاری نسبت به عملكرد او ناراضی بودند؛ لذا همتی نمی‌تواند خود را از دولت روحانی جدا بداند و نقش خود را در مشكلات امروز بانك مركزی نفی كند.


سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: نگاه مردم و فضای عمومی کشور نشان می‌دهد که دولت یازدهم و دوازدهم نتوانسته به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند به عبارتی دیگر دولت حسن روحانی دولت موفقی نبوده و عملکردش نیز قابل دفاع نیست درصورتی‌که حتی جریانات و گروه‌های حامی این دولت هم حاضر نیستند از عملکرد آن دفاع کنند؛ زیرا نگاه مردم نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم بسیار منفی است در نتیجه این گونه رفتار و تلاش برای ایجاد فاصله میان خود و دولت روحانی و حتی ابراز مخالفت با دولت تدبیروامید از هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری طبیعی است. 


وی گفت: در طیف اصولگرا نامزدهایی که در جریان انقلابی و گاهی مخالف، منتقد و مقابل این دولت بودند نیازی ندارند که تلاش و به مردم ثابت کنند با این دولت نبودند؛ زیرا همه می‌دانند که این افراد نقشی در مشکلات به وجود آمده در کشور نداشتند، اما در رابطه با آقایان همتی و مهرعلیزاده این مطلب صدق نمی‌کند؛ زیرا به جناح اصلاح‌طلب و جریان سیاسی حاکم بر این دولت وابسته هستند و در دولت یازدهم و دوازدهم به پُست‌ها و مناصب سیاسی و اجرایی دست یافته‌اند. بدین ترتیب این دو نامزد انتخاباتی نمی‌توانند به لحاظ جریانی وهمکاری مدیریتی بگویند که با این دولت کاری نداشته و خود را از آن جدا کنند. در هر صورت آنها جزئی از دولت روحانی هستند و باید آنها را در اشتباهات و عملکرد ضعیف دولت شریک دانست.


 نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای همتی به عنوان رئیس کل سابق بانک مرکزی مسئولیت‌های سنگینی در مقابله با تورم و حفظ ارزش پول ملی در کشور برعهده داشت. در مدت زمانی که او ریاست بانک مرکزی را عهده‌دار بود، کشور بدترین شرایط تورمی و کاهش ارزش پول ملی را نسبت به سال های اخیر تجربه کرد. در نتیجه آقایان همتی و مهرعلیزاده  نمی‌توانند نقش خودشان را در برابر وضع موجود در کشور کم‌رنگ جلوه دهند؛ زیرا آنچه که بر سر مردم آمده، تقصیر دولت و مدیران اوست و این دو نامزد انتخاباتی نیز از مدیران دولت روحانی محسوب می‌شوند.

۱۴۰۰/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...