نسخه چاپی

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد در گفتگو با نما:

تحلیل دشمنان در 28 خرداد پوچ و توخالی از آب درخواهد آمد

تحليل دشمنان در 28 خرداد پوچ و توخالي از آب درخواهد آمد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در 28 خرداد با حضور حداكثری و چشم‌گیر مردم پای صندوق‌های رأی، باور و تحلیل دشمنان توخالی و پوچ از آب درخواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سيدصادق طباطبایی‌‎نژاد در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: در دوره چهار ساله دولت روحانی، مردم تحت فشار حداکثری اقتصادی و تحریمی قرار داشتند و برخی از بی‌مسئولیتی‌هایی که در داخل کشور وجود بر شدت این فشارها هم افزود. 


وی گفت: طمع دشمنان به‌گونه‌ای است که از ماه‌ها قبل عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی را تبلیغ می‌کنند و برای اینکه میان ملت و حکومت فاصله ایجاد کنند و دلسردی به وجود بیاورند، تحریم‌ها را شدت بخشیدند و تبلیغاتشان را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عمق بیشتری یافت.


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبیعتاً اگر یک انتخابات پرشور نسبت به وضعیت کنونی کشور برگزار شود، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند معنادار باشد و برای دشمنان و مخالفان نظام پیام‌های بسیاری را پی خواهد داشت.


طباطبایی‌نژاد افزود: انتخابات و مشارکت حداکثری به کشور از لحاظ امنیت و ثبات، اقتدار خواهد بخشید و همچنین مسیر را برای حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هم‌واتر می‌سازد. 


او بیان داشت: دشمن از هر ضعفی که در ما وجود داشته باشد، می‎خواهد حداکثر استفاده را ببرد. دشمنان در تحلیل‌های خود بر این باورند که تحریم‌هایشان کارساز و تأثیرگذار بوده، اما اگر در 28 خرداد حضور حداکثری و چشم‌گیری پای صندوق‌های رأی رقم بخورد، باور و تحلیل دشمنان توخالی و پوچ از آب درخواهد آمد و سبب می‌شود که در تحلیل‌هایشان دقت بیشتری کنند و جانب احتیاط را در رفتارهایشان در قبال ایران در نظر گیرند.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت حداقلی اتفاق بیفتد، مسیر برای دخالت دشمن در امور داخلی کشور، هموارتر می‌شود. همچنین در صورت مشارکت حداقلی، دشمن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا جمهوری اسلامی ایران را در منطقه منزوی سازد و از تأثیرگذاری نقش منطقه‌ای ایران بکاهد.


طباطبایی‌نژاد معتقد است؛ برای حفظ امنیت ملی و صیانت از منافع ملی هم که شده باید مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و عزت و شرف ایرانی را به رخ سایر کشورها بکشانند.


او بیان کرد: دشمن اگر مشارکت حداقلی را مشاهده کند، امکان دارد پروژه ناامنی در داخل را به اجرا درآورد و کشور را به محل جولانگاه تروریست‌ها تبدیل کند و نیز اقتصاد ایران را بیش از گذشته تحت فشار قرار دهد. دشمنی آنها با افراد و اشخاص نیست، بلکه با ملت ایران دشمنی دارند و با منافع ما مخالفت دارند و می‌خواهند خواست و میل و اراده خودشان را به ایران تحمیل کنند.

۱۴۰۰/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...