نسخه چاپی

خشونت والدین سوژه انیمیشن «آراستا» شد

خشونت والدين سوژه انيميشن «آراستا» شد

انیمیشن «آراستا» به كارگردانی هدی شاكر با موضوع تاثیر خشونت والدین بر آینده كودكان تولید می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «آراستا» به کارگردانی هدی شاکر با موضوع تاثیر خشونت والدین بر آینده کودکان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

هدی شاکر درباره تولید انیمیشن «آراستا» توضیح داد: امور اولیه تولید از جمله استوری برد انجام شده و در مرحله آغاز انیمیت هستیم. این انیمیشن در مدت زمان ۵ دقیقه و با استفاده از تکنیک دو بعدی ساخته می‌شود و اگر امور به خوبی پیش رود حدود ۸ ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد.

وی درباره موضوع این انیمیشن گفت: همواره دنیای کودکان برای من اهمیت داشته است و معتقدم محیط اطراف فرد در دوران کودکی در تصمیمات آینده او در بزرگسالی تاثیرگذار خواهد بود و باید والدین در تربیت کودکان دقت بیشتری داشته باشند. خشونت والدین یکی از مواردی است که بر آینده کودکان اثر می‌گذارد و با توجه به دغدغه‌ای که داشتم سراغ ساخت «آراستا» با این موضوع رفتم.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «دختری که از طرف والدین خویش مورد خشونت قرار می‌گیرد به دنیای ذهنی خویش پناه می‌برد.»

به گفته هدی شاکر «آراستا» در زبان ترکی به معنای معصوم است و این انیماتور امور مربوط به کارگردانی، تهیه، استوری برد و … را به صورت تک نفره انجام داده است.

مهر 

۱۴۰۰/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...