نسخه چاپی

دستگیری سارق كابل برق در "البرز"

دستگيري سارق کابل برق در "البرز"

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق كابل برق با اعتراف به۵۰ فقره سرقت در شهرستان "البرز" كه با تغییر چهره اقدام به سرقت می كرد، خبر داد.

به گزارش نما ، سردار "علی ابراهیمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان "البرز" که موجب خسارت مالی قابل توجهی به لوازم خانگی شهروندان و تاسیسات اداره برق شده بود کار گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و آثار باقیمانده از جرم به چندین نفر از افراد سابقه دار در این خصوص مشکوک و اقدام به کنترل آنها کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: همزمان با اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی واحدهای گشتی این شهرستان با گشت زنی هدفمند و فعال در سطح حوزه سارق مذکور را در حین سرقت رویت و سریعا در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: پس از انتقال سارق به مقر انتظامی، بلافاصله تحقیقات پلیسی در این خصوص شروع شد و متهم بیان داشت که با تغییر چهره اقدام به ۵۰ فقره سرقت در سطح حوزه کرده و کابل های سرقتی را به محلی در استان قزوین منتقل و به فروش می رساند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدمانی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری مالخر همچنان ادامه دارد.

پلیس

۱۴۰۰/۳/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...