نسخه چاپی

كمبود شیرخشك نوزاد به زودی جبران می‌شود

رئیس انجمن تولیدكنندگان شیرخشك نوزاد با بیان اینكه برخی تولیدكنندگان ارز دولتی دریافت كرده اند و از شرایط بحرانی تولید عبور كرده ایم، از خانواده ها خواست به اندازه نیاز شیرخشك خریداری كنند.

                                    

به گزارش نما، هانی تحویل زاده، رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد، اظهار داشت: هفته گذشته برخی از شرکت‌های تولیدکننده شیر خشک برای واردات مواد اولیه ارز دولتی دریافت کردند و با توجه به این مسأله به نظر نمی‌رسد که مشکلی در تولید و تأمین شیرخشک نوزاد و بازار این محصول ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص ارز به برخی از شرکت‌های واردکننده، از شرایط بحرانی تولید خارج شده ایم، تاکید کرد: از سازمان غذا و دارو درخواست داریم که ارز مورد نیاز مابقی شرکت‌ها را نیز سریع‌تر تخصیص دهد تا تمام نگرانی‌ها برطرف شود.

 

تحویل زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود شیرخشک نوزاد در بازار نیز گفت: کمبود وجود دارد ولی ما در حال مدیریت آن هستیم، با توجه به تخصیص ارزی که انجام گرفته نیز تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر مواد اولیه وارد شده و کمبود جبران شود.

 

تحویل زاده با بیان اینکه خانواده‌ها از ترس ایجاد کمبود، تعداد زیادی شیرخشک خریداری می‌کنند، افزود: همین مسأله موجب می‌شود که با کمبود در بازار مواجه شویم.

 

وی تصریح کرد: درخواست ما از خانواده‌ها این است که به اندازه نیاز شیرخشک خریداری کنند و نگران تأمین این محصول نباشند.

                    

                       منبع: مهر

                

۱۴۰۰/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...