نسخه چاپی

ترابی: جای علی دایی در فوتبال خالی است

مهدی ترابی، هافبك تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید، علی دایی باید در فوتبال فعالیت داشته باشد و در حال حاضر جای او به شدت خالی است.

                               

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مس رفسنجان و توقف سپاهان در اهواز، حالا اصلی‌ترین شانس برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود. بازیکنان پرسپولیس هم در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره دارند که تنها هدف‌شان کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است، موضوعی که مهدی ترابی نیز به آن اشاره کرده است.

 

 به نظر می‌رسد اوضاع پرسپولیس پس از پیروزی مقابل مس بسیار خوب پیش می‌رود.

 

خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و یک برد مهم را در رفسنجان به دست آوردیم. البته بازی روی چمن مصنوعی بسیار سخت بود و هر لحظه امکان داشت بازیکنان با مصدومیت جدی مواجه شوند. ظاهراً ورزشگاه مس هنوز آماده نشده است، اما امیدوارم بازی‌های این تیم از فصل آینده روی چمن طبیعی انجام شود.

 

 تک گل این بازی را مهدی عبدی به ثمر رساند. او در این چند ماه نشان داده که بازیکن فرصت‌طلبی است. نظر تو چیست؟

 

مهدی عبدی بازیکن بسیار خوبی است و شَم گلزنی بالایی دارید. مطمئناً بیشتر از این هم برای پرسپولیس گل خواهد زد. او بدون شک می‌تواند در سال‌های آینده آقای گل فوتبال ایران شود.

 

 سپاهان این هفته دو امتیاز حساس در اهواز از دست داد، به نظرت این موضوع شانس قهرمانی پرسپولیس را بالا برده است؟

 

سپاهان تیم باکیفیت لیگ است، اما تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. نمی‌توانیم بگوییم با تساوی سپاهان همه چیز تمام شده است و ما باید این روند خوب را ادامه دهیم. نکته دیگر این است که تیم ما باید در بازی‌های آینده بیشتر گل بزند. امیدوارم در پایان فصل کار به تفاضل گل نکشد، اما اگر این اتفاق رخ بدهد، تیم ما باید از لحاظ گل زده شرایط خوبی داشته باشد.

 چقدر احتمال قهرمانی پرسپولیس را می‌دهی؟

 

در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، اما ما هدفی جز قهرمانی نداریم و در جام حذفی هم این هدف را دنبال می‌کنیم.

 

 به نظرت در جام حذفی خیلی زود با استقلال روبه‌رو نشدید؟

 

به هر حال شرایط اینطور پیش رفت، اما ما فعلاً به آن بازی فکر نمی‌کنیم و بازی‌های مهمتری در لیگ داریم.

 

 از شرایط خودت در پرسپولیس راضی هستی؟

 

خدا را شکر، همه چیز خوب پیش می‌رود. تمام هدف من این است بازی‌های تأثیرگذاری را در پرسپولیس انجام دهم و تمام هدفم این است که در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

 بازی با گل‌گهر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 

در لیگ برتر بازی آسان نداریم و بازی با گل‌گهر هم سخت خواهد بود. آنها به دنبال شکست‌شان مقابل استقلال هستند، اما ما میزبان هستیم و جایی برای لغزش و اشتباه کردن نداریم. امیدوارم بتوانیم در این بازی هم سه امتیاز را بگیریم.

 

 در مورد تیم ملی صحبت کن. فکر می‌کردی بتوانید با چهار برد صعود کنید؟

 

خدا را شکر مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی با بازی‌های دور رفت شرایط سختی پیدا کرد، اما مهم این است که توانستیم در بحرین چهار برد روحیه‌بخش به دست بیاوریم. سال‌ها بود عراق و بحرین را شکست نداده بودیم. پیروزی مقابل آنها شیرین و روحیه‌بخش بود.

 

 فدراسیون تصمیم گرفت با اسکوچیچ ادامه همکاری بدهد. نظرت در این مورد چیست؟

 

اسکوچیچ در بازی‌هایی که روی نیمکت تیم ملی نشست، نشان داد که کارش را بلد است. نتایج خوبی هم با اسکوچیچ گرفتیم و مطمئنم می‌توانیم در مرحله بعد هم نتایج خوبی کسب کنیم و به جام جهانی بریم.

 

 خیلی‌ها معتقدند اسکوچیچ باید به تو بیشتر میدان می‌داد، از اینکه کمتر بازی کردی ناراحت نیستی؟

 

همه بازیکنان دوست دارند که بیشتر بازی کنند، اما در نهایت تصمیم‌گیرنده سرمربی تیم ملی است. مهم فقط نتیجه گرفتن تیم ملی و خوشحالی مردم بود. من هم سعی می‌کنم در آینده بهتر عمل کنم تا بتوانم برای تیم ملی بیشتر بازی کنم.

 

چند روز پیش کریستیانو رونالدو به رکورد گل‌های ملی علی دایی رسید. تو با دایی در سایپا کار کردی، نظرت در مورد این اتفاق چیست؟

 

علی دایی در قلب همه مردم جا دارد. زمانی که در سایپا بودم و در کرمانشاه زلزله آمد، او یک تنه به کرمانشاه رفت و کنار مردم بود. او همیشه همراه مردم است و بارها دل ایران را شاد کرده است. افتخار می‌کنم که شاگرد دایی بودم. جای او در فوتبال بسیار خالی است. رکوردها برای شکسته شدن است، اما از اینکه این اتفاق رخ داد، به شدت ناراحتم، چون روی علی دایی تعصب دارم و امیدوارم دوباره او را در فوتبال ببینم.

                    

                       منبع: تسنیم

                

۱۴۰۰/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...