نسخه چاپی

هشدار پلیس آگاهی درباره بروز مشكل در تجهیزات حفاظتی پس از قطعی برق

هشدار پليس آگاهي درباره بروز مشکل در تجهيزات حفاظتي پس از قطعي برق

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با قطعی برق در مواردی شاهد بروز مشكل در تجهیزات حفاظتی مانند دوربینهای مداربسته و دزدگیرها بودیم، ذخیره‌سازی برق اینگونه تجهیزات تا زمان خاصی جواب‌گو است و كارآمدی آنها با گذشت مدت زمانی از قطعی برق، از بین می‌رود.

به گزارش نما ، سردار علیرضا لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در پاسخ به این سؤال که آیا قطعی برق و خاموشی‌های شبانه منجر به افزایش بروز جرایم مخصوصاً سرقت شده است، اظهار کرد: قطعاً اینگونه مؤلفه‌ها در افزایش جرم تأثیرگذار است اما فعلاً آمار دقیقی در این رابطه احصاء نکرده‌ایم.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با قطعی برق در مواردی شاهد بروز مشکل در تجهیزات حفاظتی مانند دوربینهای مداربسته و دزدگیرها بودیم، ذخیره‌سازی برق اینگونه تجهیزات تا زمان خاصی جواب‌گو است و کارآمدی آنها با گذشت مدت زمانی از قطعی برق، از بین می‌رود و به طور مثال دزدگیرها دیگر کار نمی‌کند.


وی تصریح کرد: شهروندان باید امکاناتی را برای تجهیزات حفاظتی مخصوصاً در صنوف مدنظر قرار دهند تا در صورت قطعی طولانی برق، اینگونه تجهیزات دچار مشکل نشوند و ناکارآمد نشوند.

۱۴۰۰/۴/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...