نسخه چاپی

علی حدادی در گفتگو با نما:

دولت در مدیریت فضای مجازی كوتاهی كرد / رسانه‌ها سواد رسانه‌ای مردم را افزایش دهند

عکس خبري -دولت در مديريت فضاي مجازي کوتاهي کرد / رسانه‌ها سواده رسانه‌اي مردم را افزايش دهند

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: كوتاهی‌های دولت تدبیروامید و بی‌اعتنایی او به مدیریت صحیح فضای مجازی سبب شده تا همه اقشار جامعه از این سوءمدیریت‌ها رنج ببرند و مطالباتشان توسط دولت به سخره گرفته شود.

علی حدادی در گفتگو با خبرنگار نما، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در ماجرای کمبود آب خوزستان جنگ روانی و رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه کشورمان به کار گرفتند، اظهار داشت: سال‌هاست که با رشد فناوری‌های نو در بستر ارتباطات و فضای مجازی، جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای شدیدی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و تلاش می‌کنند با انحراف واقعیات و نیز انحراف مطالبات مردم از طریق فضای مجازی به نقدها و اعتراضات رنگ و بوی اغتشاش دهند.

وی در ارتابط با انگیزه‌هایی که رسانه‌های غربی دارند و با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که رسانه‌های معاند معمولاً انجام می‌دهند به دنبال غبارآلود کردن فضا و اخبار دروغ و راست را با هم ترکیب می‌کنند و از این طریق قدرت تشخیص مردم را به حداقل ممکن کاهش می‌دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به نقش مهم و اثرگذار رسانه ملی در خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای دشمنان گفت: رسانه ملی و سایر رسانه‌های رسمی کشور نقش مهم و اثرگذاری در هدایت افکار عمومی و همراه ساختن آنها با مطالبات به‌حق جامعه دارند. در قضیه خوزستان اگر رسانه‌های کشور به خوبی عمل می‌کردند، هیچ‌گاه شاهد خشونت و اغتشاش نمی‌بودیم؛ به عبارت دیگر اگر رسانه‌های کشور سواد رسانه‌ای مردم را افزایش می‌دادند، دشمن هرگز موفق نمی‌شد، فضای غبارآلود و فتنه‌انگیز ایجاد کند.

حدادی از رسانه‌های کشور و فعالان رسانه‌ای خواست که برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جامعه تلاش کنند و گفت تا زمانی‌که سواد رسانه‌ای در جامعه ارتقا نیابد دغدغه‌ها و نگرانی‌های رهبر انقلاب در خصوص فضای مجازی تأمین نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوتاهی‌های دولت تدبیروامید و بی‌اعتنایی او به مدیریت صحیح فضای مجازی سبب شده تا همه اقشار جامعه از این سوءمدیریت‌ها رنج ببرند و مطالباتشان توسط دولت به سخره گرفته شود.

۱۴۰۰/۵/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...