نسخه چاپی

رانندگان اتوبوس واكسینه می‌شوند

رانندگان اتوبوس واکسينه مي‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری از آغاز تزریق مرحله اول واكسن مقابله با كرونا ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری (اتوبوس) خبر داد.

به گزارش نما ، تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راهکار پیشگیری از همه گیری این ویروس محسوب می شود. ایران از جمله کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا است، اما با توجه به تاخیر در تولید انواع واکسن کرونا ایرانی، همچنان نیاز به واردات واکسن کرونا در کشورمان احساس می شود. همچنین باید توجه داشت که کند پیش رفتن روند تامین و تزریق عمومی واکسن کرونا در ماه های گذشته منجر به بروز موج پنجم کرونا در کشورمان شده است.

سید محمدرضا متشکره، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اظهار کرد: در این مرحله رانندگان اتوبوس شهری و مینی بوس دوز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و در مرحله بعدی رانندگان تاکسی در نوبت دریافت واکسن قرار خواهند گرفت.

وی افزود: امیدواریم با انجام واکسیناسیون تمامی رانندگان حمل و نقل عمومی و در مرحله بعد شهروندان شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم تا بار دیگر حوزه حمل و نقل عمومی رونق یافته و شهروندان نیز با اطمینان خاطر در سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری تاکید کرد: متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری بوده ایم که این بخش با خسارات زیادی مواجه شده است.



منبع : رکنا

۱۴۰۰/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...