نسخه چاپی

بارش باران در بلندی‌های تهران و ۱۰ استان كشور

بارش باران در بلندي‌هاي تهران و ?? استان کشور

كارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش در تهران و ۱۰ استان كشور از خیزش گردوخاك و كاهش كیفیت هوا در نیمه شرقی كشور طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش نما  به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ خانم کبری رفیعی گفت: امروز و فردا در مناطقی از استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان و بلندی‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان، رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقتی به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رخ می‌دهد. روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در استان‌های مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و بلندی‌های استان تهران، کرمان و هرمزگان شرایط بارشی تداوم دارد. همچنین روز چهارشنبه در بلندی‌های استان‌های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان، بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: طی امروز و فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، جنوب استان‌های سمنان و تهران و شرق استان‌های اصفهان و یزد، وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، آب‌های خلیج‌فارس و دریای‌عمان طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه، مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد را دارد. حداکثر دما در پایتخت امروز به ۳۷ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز دو درجه کاهش را نشان می‌دهد. حداقل دما نیز در مهرآباد به ۲۵ درجه بالای صفر رسید. 

۱۴۰۰/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...