نسخه چاپی

مدیر رادیو پیام: «با رادیو پیام سلامت باشید» برنامه‌ای ویژه كادر درمان

عکس خبري - مدير راديو پيام: «با راديو پيام سلامت باشيد» برنامه‌اي ويژه کادر درمان

مدیر رادیو پیام گفت: این شبكه رادیویی به نمایندگی از مردم ایران در روز پزشك، یاد و مجاهدت شهدای سلامت كشور را گرامی می دارد.


به گزارش نما، شهرام ملازاده مدیر شبکه های رادیویی پیام وآوا در گفت و گویی گفت: خداوند در قرآن می فرماید هرکس انسانی را زنده نماید گویا به همه انسانها حیات بخشیده است. علم پزشکی از کارآمدترین علوم بشری است که تقریبا همه انسان‌ها در طول زندگی به آن نیازمند هستند بویژه دراین ایام که ویروس کرونا که همه چیز را در دنیا تحت تاثیر قرار داده و به همه اقشار آسیب‌هایی وارد کرده اما تردیدی نیست که در تمام دنیا، فشار و آسیبی که بر کادر درمان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه است.

ملازاده افزود:کادر درمانی کشور همیشه و همه مواقع در کنار مردم بوده و از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارائه خدمت به هموطنان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مدیر رادیو پیام گفت: شبکه رادیویی پیام به پاس خدمات صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار ضمن تقدیر از زحمات پزشکان ایران اسلامی در روز پزشک به نمایندگی از جامعه پزشکان، از پزشکانی که در طول سال با رهنمودهایشان از طریق رسانه رادیو پیام اطلاع رسانی لازم را داشته و با حضورشان در برنامه با رادیو پیام سلامت باشید منشاء آرامش نسبی در حوزه سلامت جامعه شدند به نمایندگی از طرف مردم ایران با اهداء لوح سپاس قدردان زحمات بی دریغشان شدند.

ملازاده در ادامه گفت: شبکه های رادیویی پیام و آواضمن تبریک و قدردانی از پزشکان و کادر درمانی کشور مقام شامخ شهدای سلامت، پزشکان و کادر درمان که در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی، مردانه ایستادند تا سلامت مردم به خطر نیافتد را گرامی می دارد.

وی تاکید کرد: هموطنان عزیز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در ایام پیش رو آرامش را برای این قشر فداکار به ارمغان آورده و با عمل به دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از زحمات کادر درمانی کشور قدردانی لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...