نسخه چاپی

ضرورت تحقق حمل یكسره كالا از كشتی به مقصد

ضرورت تحقق حمل يکسره کالا از کشتي به مقصد

قاسمی با اشاره به ضرورت حمل یكسره كالا‌ها از كشتی به مقاصد داخلی، گفت: محقق شدن حمل یكسره كالا باید در دستور كار قرار بگیرد.

به گزارش نما ،رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست  شورای عالی ترابری با اشاره به ضرورت حمل یکسره کالا‌ها از کشتی به مقاصد داخلی گفت: محقق شدن حمل یکسره کالا باید در دستور کار قرار بگیرد و تمام حاضران در جلسه باید در حوزه اختیارات و وظایف خود برای محقق شدن این امر تلاش کنند.

او ادامه داد: ضرورت دارد که تمام ذی‌نفعان این روند نسبت به دریافت مجوز‌های لازم برای حمل یکسره اقدام کنند و وزارت راه و شهرسازی نیز تمام توان خود را برای تامین این مجوز‌ها به کار خواهد بست.

این مقام مسئول همچنین از دستگاه‌های نظارتی خواست تا نسبت به تسهیل فرآیند‌های بازرسی و ترخیص کالا‌های ضروری که لازمه محقق شدن حمل یکسره است، اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به ضرورت تامین ناوگان جاده‌ای و ریلی برای حمل کالا‌های اساسی گفت: وزارت راه و شهرسازی در کمیته‌های تخصصی راهکار‌های افزایش ظرفیت حمل را بررسی خواهد کرد.

او افزود: در بلندمدت نیز باید نسبت به افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر با تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام شود.

قاسمی در پایان گفت: لازم است سازوکاری طراحی شود تا بنادر از زمان تقریبی رسیدن کشتی‌های حامل کالا مطلع باشند تا تمام دستگاه‌های مسئول بتوانند برای حمل کالا‌ها برنامه ریزی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

۱۴۰۰/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...