نسخه چاپی

جهاد اسلامی: بمباران غزه تلاش بیهوده اشغالگران برای بهبود چهره مخدوش خود پس از فرار اسرا است

جهاد اسلامي: بمباران غزه تلاش بيهوده اشغالگران براي بهبود چهره مخدوش خود پس از فرار اسرا است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه شنبه) تاكید كرد كه بمباران‌های اخیر علیه نوار غزه بخشی از تلاش بیهوده اشغالگران اسرائیلی برای اصلاح چهره مخدوش ارتش این رژیم است.

به گزارش نما  به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، طارق سلمی، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: دشمن که پس از دریافت سیلی‌های محکمی از آزادگان ما مایه تمسخر شده، بیهوده در تلاش است تا تصویر ارتش و ساختار امنیتی خود را اصلاح کند و البته عملیات بازپس‌گیری "آزادی" هرگز آخرین این سیلی‌ها و ضربات نخواهد بود.

سلمی تاکید کرد: بمباران پایگاه‌هایی در غزه در واقع بخشی از این تلاش دشمن بحران‌زده است که در برابر اراده ملی ما که با هر دستاورد مقاومت، رشد کرده و تقویت می‌شود، ناکام می ماند.

سخنگوی جهاد اسلامی افزود: عرصه ملی مقاومت در تمامی میدان‌های میهن، بزرگترین دلیل بر تعدد گزینه‌های مقاومت، ثبات موضعگیری‌ها و دلاوری قهرمانان آن است و دشمن باید بداند که ملت مقاومت هرگز ابزارهایی را که با آنها از خود و آرمانشان دفاع می‌کند، از دست نخواهند داد و مقاومت برای پاسخ به هر گونه حمله‌ای آماده است.

پنج تن از اسرای گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر از گردان‌های شهداء الاقصی در یک عملیات امنیتی بزرگ توانستند با حفر تونلی از داخل زندان جلبوع گریخته و آزادی خود را پس بگیرند. این اقدام باعث تمسخر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و جهان شده است.

ایسنا 

۱۴۰۰/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...