نسخه چاپی

افزایش ترافیك در راه‌های روستایی استان تهران

عکس خبري -افزايش ترافيک در راه‌هاي روستايي استان تهران

یك مقام مسئول گفت: عملكرد راه های روستایی تهران بسیار بالا است و در همین رابطه برنامه ریزی برای اصلاح راه های روستایی انجام داده ایم.


به گزارش نما، حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان تهران ، به اصلاحات صورت گرفته در آزادراه‌های تهران اشاره کرد و گفت: در استان تهران ۸ کریدور اصلی وجود دارد که عبارت است از کریدور تهران - قم، تهران - ساوه، تهران - کرج، تهران - مشهد، تهران - شمال، تهران - فیروزکوه، تهران - هراز و تهران - شمیرانات هستند که در این پروژه‌ها اصلاحات بسیار زیادی صورت گرفته تا بار ترافیکی در این مسیرها کاهش یابد.

او یادآور شد: تمامی این کریدورها به دلیل آنکه پایتخت را به نقاط مختلف کشور متصل می‌کنند، نقش بسیار اساسی در کاهش بار ترافیک کشور دارند.

نوروزی با بیان اینکه در بحث روکش آسفالت اقدامات بسیار مهمی در پروژه‌های استان تهران صورت گرفته است، گفت: در مسیر تهران - ساوه، محور قدیم هراز، محور تهران - وهن آباد، سه راهی چرمشهر، تهران - قم، تهران - فیروزکوه توانسته ایم عملیات روکش را انجام دهیم.

او با تاکید بر اینکه در برخی از محورها و آزاد راه‌ها به دلیل خراب شدن گاردیل‌ها توانسته ایم عملیات نیوجرسی را انجام دهیم، افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای استان تهران آزاد راه تهران - کرج بود که در طول سال‌های گذشته تمامی گاردیل‌های آن تخریب شده بود که در این محور و محور آزاد راه تهران - قم عملیات نیوجرسی را به صورت کامل و در تمامی طول محورها انجام دادیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان تهران با بیان اینکه در حوزه راهدار خانه‌های تعدادی از محورها اصلاحات خوبی صورت گرفته است، گفت: در محور هراز، فیروزکوه، تهران، قم، عوارضی نعلبندان، تهران، ساوه، ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک اقدامات بسیار خوبی در تمامی راهدارخانه‌های استان تهران صورت گرفته و ماشین آلات و تجهیزات بسیار مناسبی در این راهدارخانه‌ها صورت گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه در حوزه راه‌های روستایی عملیات اجرایی بسیار مناسبی در قالب دو قرارداد انجام شده است، گفت: در حال حاضر دو قرارداد به میزان ۱۴ میلیارد و ۱۲ میلیارد تومان منعقد شده که در مجموع ارزش این قراردادها حدود ۲۴ میلیارد تومان است که در محورهای شرق و غرب استان تهران انجام می‌شود.

او تاکید کرد: طبق برنامه ریزی خوبی که با سازمان برنامه انجام داده‌ایم، امیدواریم بتوانیم اقدامات بسیار خوبی را در حوزه راه‌های روستایی انجام دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان تهران با بیان اینکه عملکرد راه‌های روستایی استان تهران بسیار بالا است و همواره در این محورها شاهد ترافیک شهری و بین شهری بسیاری هستیم و بنابراین باید اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گیرد، اظهار کرد: عملیات و اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته تلفیقی از ساخت، نصب تابلو و شانه سازی و بازسازی است که تمامی آن‌ها در این محورها صورت می‌گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۶/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...