نسخه چاپی

احمد علیرضابیگی در گفتگو با نما:

دولت سیزدهم با حقوق بگیران نجومی برخورد كند

عکس خبري -دولت سيزدهم با حقوق بگيران نجومي برخورد کند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از حقوق های نجومی و نامتعارف گله‌مند هستند و مقام معظم رهبری هم بارها تاكید فرمودند كه این موضوع باید حل و فصل شود، بنابراین حتماً باید با نجومی بگیران برخورد شود.


احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار "نما" با تاکید بر ضرورت مقابله با حقوق های نجومی، اظهار داشت: نوع مدیریت مبتنی بر تفکر غرب در دولت روحانی بر کشور حاکم بود و همین مسئله نارضایتی‌های زیادی را در میان مردم ایجاد کرد و آنان از تبعیض و مشکلات عدیده اقتصادی که با این تفکر در کشور به وجود آمد، گله‌مند هستند.

وی بیان داشت : این نوع تفکر باعث شد که فاصله طبقاتی در کشورمان افزایش پیدا کند و مردم در شرایط فعلی خواستار بهبود وضعیت اقتصادی خود هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم آن است که از حقوق های نامتعارف، تبعیض و ریخت و پاش دستگاه‌های دولتی جلوگیری شود و دولت سیزدهم هم باید عزم جدی در این زمینه داشته باشد

علیرضابیگی ادامه داد: مردم از حقوق های نجومی و نامتعارف گله‌مند هستند و مقام معظم رهبری هم بارها تاکید فرمودند که این موضوع باید حل و فصل شود، بنابراین حتماً باید با نجومی بگیران برخورد شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات باید نسبت به این موضوع حساسیت به خرج دهند و اجازه ندهند که مقوله حقوق های نجومی در کشورمان ادامه داشته باشد، گفت: سامانه‌ای برای ثبت حقوق های مدیران راه‌اندازی شد و لازم است که به صورت شفاف حقوق و دریافتی مقامات دولت، مجلس و قوه قضائیه منتشر شود و قانون باید به صورت دقیق اجرا شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه برخی از دستگاه ها هنوز حقوق و مزایای کارکنان خود را در سامانه مذکور ثبت نکرده اند و شفافیت پرداختی مسئولان نظام اهمیت زیادی دارد و باعث می شود که سرمایه اجتماعی آنان نزد مردم افزایش یابد.

علیرضابیگی گفت: در شرایطی که حقوق و مزایای مقامات شفاف نباشد، مردم می‌گویند همه مسئولان پاکدست نیستند، اما زمانی که شفافیت وجود داشته باشد، افراد نجومی بگیر با خدمتگزاران صدیق نظام تفکیک می‌شوند و مرزبندی بین آن‌ها مشخص می‌شود.

۱۴۰۰/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...