نسخه چاپی

سید غنی نظری در گفت‌وگو با نما:

رد پای حقوقهای نجومی در بانكها و شركت های دولتی/ نمایندگان حقوق نجومی نمی گیرند

عکس خبري -رد پاي حقوقهاي نجومي در بانکها و شرکت هاي دولتي/ نمايندگان حقوق نجومي نمي گيرند

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: حقوق نجومی را برخی از افراد در بانك‌ها و شركت‌های دولتی دریافت می‌كنند كه برخی از این شركت‌ها مانند شستا زیان‌ده هم هستند و باید پاسخگوی عملكرد ضعیف خود باشند.

سید غنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی نما، با تاکید بر ضرورت مقابله با نجومی بگیران، اظهار داشت: حقوق نجومی، رانت و پول اضافی است و حاصل دسترنج افرادی که این حقوق ها را می گیرند، نیست و بنابراین کسی نباید حقوق نجومی دریافت کند.

وی ادامه داد: اخیراً تحقیق و تفحص از دریافت حقوقهای نجومی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در حال انجام کارهای تحقیقاتی خود هستند و حتماً باید این تحقیق و تفحص به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون تعریف شده است که اگر حقوق افراد از ۱۵ برابر حداقل حقوق بیشتر باشد، آن حقوق نجومی است و باید به خزانه و بیت المال بازگردد.

نظری ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق نجومی دریافت نمی‌کنند و اگر یک نفر از مجلس را معرفی کنید که حقوق نجومی دریافت می کند، قطعاً خود ما نسبت به این مسئله واکنش قاطع نشان می‌دهیم و چنین اجازه‌ای را به هیچ فردی در مجلس نمی دهیم.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص و در سامانه حقوق و دستمزد ثبت شده است.

وی اظهار داشت: حقوق نجومی را برخی از افراد در بانک‌ها و شرکت‌های دولتی دریافت می‌کنند که برخی از این شرکت‌ها مانند شستا زیان‌ده هم هستند و باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند.

۱۴۰۰/۹/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...