نسخه چاپی

موضع مدیران استقلال در قبال مطالبات استراماچونی

عکس خبري -موضع مديران استقلال در قبال مطالبات استراماچوني

طبق اطلاعات رسیده به‌نظر می‌رسد مدیران جدید باشگاه استقلال قصد دارند بعد از صدور رای CAS نسبت‌به این موضوع و پرداخت دستمزد و هزینه‌های استراماچونی اقدامات لازم را به عمل بیاورند.


به گزارش نما، استراماچونی، سرمربی سابق استقلال که بعد از حدود نیم‌فصل همکاری با این باشگاه در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از این تیم جدا شده و به بهانه‌های مختلف دیگر راضی به همکاری با آبی‌پوشان ایرانی نشد، در گام نخست برای دریافت مطالباتش به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کرد و بعد از اینکه رای فیفا به سود سرمربی ایتالیایی صادر شد، در ادامه استقلالی‌ها درجهت شکسته شدن یا کاهش این رای به دادگاه عالی ورزش، CAS اعتراض خود را مطرح کردند.


هنوز این دادگاه رای نهایی خود را درخصوص مطالبه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی استراماچونی اعلام نکرده، اما باتوجه به زمان سپری‌شده از آخرین اقدامات وکلای این سرمربی و باشگاه استقلال در آینده نزدیک هر آن امکان صدور رای این سرمربی وجود دارد. معلوم نیست چرا باوجود فروش مهدی قایدی که به‌منظور تامین منابع مالی برای تسویه‌حساب با این سرمربی ایتالیایی ترانسفر شد، هنوز مطالبات استراماچونی به وی پرداخت نشده است. طبق اطلاعات رسیده به‌نظر می‌رسد مدیران جدید باشگاه استقلال قصد دارند بعد از صدور رای CAS نسبت‌به این موضوع و پرداخت دستمزد و هزینه‌های استراماچونی اقدامات لازم را به عمل بیاورند؛ چراکه با تلاش‌های وکلای استقلال امیدوار هستند شاید کورسوی امیدی در رای اعلام‌شده وجود داشته باشد و تخفیفاتی شامل حال استقلال شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...