نسخه چاپی

ربودن نامادری برای تصاحب اموال موروثی

عکس خبري -ربودن نامادري براي تصاحب اموال موروثي

زن میانسال وقتی متوجه شد هیچ ارثی از پدر مرحومش به او نمی‌رسد تصمیم گرفت با ربودن نامادری اش، اموال او را تصاحب كند.


به‌ گزارش نما، چند روز قبل مرد جوانی به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از ربوده شدن خاله ۹۲ ساله‌اش خبر داد. او زمانی که در مقابل بازپرس حبیب الله صادقی قرار گرفت، در رابطه با ربوده شدن خاله‌اش گفت: خاله‌ام توران پیرزن ثروتمندی است که به تنهایی زندگی می‌کند. چند روزی است که هرچه با او تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد. خیلی نگران شده و به مقابل خانه‌اش رفتیم اما در خانه نبود. فکر کنم برای خاله‌ام اتفاقی رخ داده است.

ردپای یک آشنا

با گزارش ناپدید شدن پیرزن تنها به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای یافتن توران آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان اداره آگاهی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی وی پرداختند.

در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد خودرویی که راننده آن زنی میانسال است پیرزن را سوار کرده است. با برملا شدن این موضوع، کارآگاهان شماره پلاک خودرو را به‌دست آورده و در بررسی‌های صورت گرفته هویت مالک آن که زنی ۶۰ ساله به‌ نام ناهید بود برملا شد. در ادامه بررسی‌ها تصویر ناهید به خانواده توران نشان داده شد. یکی از خواهرزاده‌های توران بلافاصله او را شناخت و گفت: ناهید دختر هووی خاله‌ام است. خاله‌ام چند سال بعد از ازدواج متوجه شد که بچه دار نمی‌شود. خشایار شوهرش هم که عاشق بچه بود تصمیم گرفت با زن دیگری ازدواج کند اما او را به عقد موقت درآورد و از این ازدواج صاحب دختری شد که نامش را ناهید گذاشتند.

او ادامه داد: وقتی شوهر خاله‌ام خشایار فوت کرد ارث و میراث زیادی برای خاله‌ام گذاشت اما چون مادر ناهید زن صیغه‌ای او بود به‌همین دلیل دخترش ارثی از پدرش نمی‌برد. ناهید که از این موضوع ناراحت بود چندباری به خانه خاله‌ام آمد و با او سر این موضوع اختلاف داشت الان هم احتمال می‌دهیم او خاله توران را ربوده تا به زور از او امضا بگیرد و اموال او را به اسم خودش بزند.

با برملا شدن این موضوع تحقیقات برای دستگیری ناهید و آزادی پیرزن تنها ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ناهید پس از ربودن توران راهی یکی از شهرهای شمالی شده است.

بدین ترتیب موضوع به مأموران پلیس شهرستان مورد نظر اعلام شد و کارآگاهان پلیس نوشهر موفق به دستگیری زن میانسال شدند.
منبع: روزنامه ایران

۱۴۰۰/۷/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...