نسخه چاپی

فتح: تشكیلات خودگردان با محاصره خفه‌كننده مالی مواجه است

عکس خبري -فتح: تشکيلات خودگردان با محاصره خفه‌کننده مالي مواجه است

كمیته مركزی جنبش فتح به ریاست «محمود عباس» رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین از محاصره شدید مالی این تشكیلات خبر داد.



به گزارش نما، کمیته مرکزی جنبش فتح در نشستی به ریاست محمود عباس در رام‌الله تأکید کرد که تشکیلات خودگردان با محاصره خفه‌کننده مالی مواجه است.

این کمیته برادران و دوستان تشکیلات خودگردان را به ارائه کمک مالی به این تشکیلات جهت توانمندسازی آن برای عمل به تعهدات خود در قبال ملت فلسطین فراخواند.

طبق گزارش‌های صادره از وزارت دارایی فلسطین، حمایت بین‌المللی از بودجه تشکیلات خودگردان به ۳۱.۵ میلیون دلار رسیده که نسبت به سال قبل ۸۹.۶ درصد کاهش داشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، کمیته مرکزی فتح همچنین تأکید کرد که زمان تحرکات بین‌المللی سریع و موثر برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف سیاست‌های اشغالگری علیه ملت فلسطین و اراضی آن فرا رسیده است.

در بیانیه مذکور آمده است که وضعیت کنونی فلسطین و تداوم سیاست اشغالگری و مخالفت رژیم صهیونیستی با قطعنامه‌های بین‌المللی، تحت هیچ شرایطی ممکن نیست چرا که عدم پایبندی این رژیم به تعهدات خود، منطقه را به سمت پرتگاه، تنش شدید و بی‌ثباتی سوق می‌دهد.

فتح همچنین تأکید کرد که سیاست تحمیل واقعیت‌ها که رژیم اسرائیل از طریق توسعه شهرک‌سازی به دنبال اجرای آن است، هرگز صلح و امنیت برای اسرائیل به بار نمی‌آورد بلکه تنها قدرت و صلابت ملت فلسطین برای مقابله با این طرح‌های شکست‌ خورده را افزایش خواهد داد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...