نسخه چاپی

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با نما:

با عوامل فساد در پرونده كرسنت برخورد قضائی شود

عکس خبري - با عوامل فساد در پرونده کرسنت برخورد قضائي شود

رئیس كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد بنده باید برخورد قضایی با مسببین این پرونده صورت گیرد. چرا باید دولتمردان سابق بی جهت در این راستا به مردم دروغ بگویند و متوجه خسارات صورت گرفته نباشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی "نما" ، با اشاره به رای اخیر دادگاه لاهه مبنی بر محکومیت ایران در پرونده کرسنت گفت: ما در بحث کرسنت محکوم شدیم و اگر وزیر نفتی که در گذشته انتخاب شد،انتخاب نمی‌شد راه برای ما هموار می شد.


وی تأکید کرد: دولتمردان سابق اذعان داشتند که مشکلات پرونده کرسنت را حل و فصل خواهد کرد اما متاسفانه ما محکوم شدیم و نمی‌دانیم در آینده دست به چه اقدامی خواهیم زد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مبلغ و رقم محکومیت ایران در این پرونده بالاست،اظهار داشت: این پرونده در مقطع خود در مجلس مورد بررسی قرار گرفت و اگر به آن وزیر پیشنهادی نفت در گذشته رای داده نمی‌شد وضعیت کرسنت در حال حاضر این نبود.


وی افزود: به اعتقاد بنده باید برخورد قضایی با مسببین این پرونده صورت گیرد. چرا باید دولتمردان سابق بی جهت در این راستا به مردم دروغ بگویند و متوجه خسارات صورت گرفته نباشند.


رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: خسارتی که پیرو این پرونده به ایران تحمیل شده متوجه مسئولین دولت قبل و متوجه دروغ‌گویی‌های این افراد است که باید پاسخگو باشند.

غضفرآبادی بیان داشت: نباید از دروغ‌گویی مسئولین سابق گذشت چراکه بی‌تدبیری و دروغگویی برخی افراد باعث شده تا ما در این پرونده شکست بخوریم.

این نماینده مجلس تأکید کرد :با این حال هنوز معلوم نیست که بتوان از این پرونده رهایی پیدا کرد و یا خیر.

۱۴۰۰/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...