نسخه چاپی

كلاهبرداری از بانوان به بهانه اجرای كنسرت

عکس خبري -کلاهبرداري از بانوان به بهانه اجراي کنسرت

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره‌ای كه از دختران جوان اخاذی می‌كردند، خبرداد.



به گزارش نما، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که از طریق یکی از دوستانم با مرد جوانی آشنا شدم و برای برگزاری کنسرت مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به حساب پدرش واریز کردم، اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن هایم را جواب نمی‌دهد.


وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده‌اش از مال باخته کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی محل‌های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده میدان ونک دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به این پلیس به ۱۳ فقره کلاهبرداری با همکاری ۲ همدستش در استان البرز و تهران اعتراف کرد و گفت که با ترفندهای مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده را ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۸/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...