نسخه چاپی

سكوت مسی شكست؛ از خبر بازگشت به بارسا تا افشای دروغ لاپورتا

عکس خبري -سکوت مسي شکست؛ از خبر بازگشت به بارسا تا افشاي دروغ لاپورتا

اسطوره فوتبال آرژانتین و عضو باشگاه پاری سن ژرمن درباره بازگشت به بارسلونا صحبت كرد.


به گزارش نما، لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین و عضو باشگاه پاری سن ژرمن امروز مصاحبه ای اختصاصی با نشریه «اسپورت» کاتالونیا انجام داد که زیر می توانید این گفت و گو را بخوانید.


مسی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپورت درباره این دوست دارد به بارسلونا برگردد، گفت: بله بدون شک دوست دارم به بارسلونا برگردم. اگر بتوانم برای باشگاه مفید باشم و بتوانم کمک کنم بدون شک دوست دارم به خانه ام برگردم. دوست دارم به عنوان مدیر فنی و مشاور به باشگاه بارسلونا برگردم.


وی افزود: نمی دانم روزی مدیر فنی باشگاه بارسلونا می شوم یا نه اما دوست دارم روزی به بارسلونا برگردم چون اینجا باشگاهی است که عاشقش هستم. امیدوارم بارسلونا روز به روز پیشرفت کند و همیشه بهترین باشگاه دنیا باشد.

مسی درباره این دوباره می خواهد قهرمان اروپا شود، گفت: بله بدون شک دوست دارم دوباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. ما تیم خوبی در پاریس داریم و بازیکنان توانمندی در تیم هستند و می توانیم قهرمان اروپا شویم.


اسطوره آرژانتینی درباره اظهارات لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا که درخواست داده بود مسی مجانی بازی کند ولی جوابی از او دریافت نکرد، گفت: هیچکس از باشگاه از من نخواست تا به صورت رایگان برای تیم بازی کنم. من دستمزدم را نصف کردم تا به باشگاه کمک کنم. اما حرف های لاپورتا من را اذیت کرد و باعث شد درباره من شک کنند و این حرف ها درست نبود.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۸/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...