نسخه چاپی

مرفاوی: مشخص است استقلال برنامه دارد و باید همین روند را حفظ كند/ درست نیست برای پرسپولیس كُری بخوانم

عکس خبري -مرفاوي: مشخص است استقلال برنامه دارد و بايد همين روند را حفظ کند/ درست نيست براي پرسپوليس کُري بخوانم

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری كرد كه آبی‌پوشان همین روند را ادامه دهند.


به گزارش نما، صمد مرفاوی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و ۳ پیروزی در ۳ دیدار نخست در لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال شروع خیلی خوبی در این فصل داشته است. جمع کردن امتیاز در اوایل فصل مهم است و بعدها می‌توان در کنار امتیاز گرفتن با هماهنگی بیشتر، تاکتیک‌های تیمی را در زمین پیاده کرد. خوشبختانه استقلال در امتیازگیری خوب کار کرده و از نحوه بازی کردن این تیم مشخص است که برنامه‌ دارد. روی هم رفته شرایط استقلال خوب است و باید این روند را حفظ کنند.

وی در مورد نقاط ضعف استقلال تصریح کرد: هر تیمی نقطه ضعف‌های خودش را دارد و درست نیست به عنوان یک استقلالی و کسی که مسائل فنی را می‌بیند، در رابطه با ضعف تیم صحبت کنم. در حال حاضر باید درباره پیشرفت تیم حرف بزنیم تا با ادامه این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم. کادر فنی ضعف‌های تیم را شناسایی کرده و روی آن کار خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضور همزمان سیدحسین حسینی و رشید مظاهری گفت: برای اولین بار نیست که استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به دو دروازه‌بان درجه یک دارد. کسی که وارد زمین می‌شود و بازی را شروع می‌کند، با تشخیص سرمربی است. اگر به تاریخ استقلال نگاه کنید، این تیم همیشه دو دروازه‌بان خوب داشته، بنابراین حضور دو دروازه‌بان درجه یک، چیز جدیدی نیست که روی آن مانور دهیم یا حساس شویم.

مرفاوی در خصوص عملکرد مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال یادآور شد: نمی‌خواهم درباره مدیریت صحبت کنم، چون مدیریت به مرحله‌ای نرسیده که برنامه طولانی مدت داشته باشد. برنامه‌ها در استقلال فعلا کوتاه مدت است و چون تیم خصوصی نشده، هر لحظه امکان تغییرات وجود دارد.

وی در واکنش به شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و کُری‌خوانی برخی استقلالی‌ها گفت: به عنوان یک استقلالی درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. باید فکرم معطوف تیم خودم باشد، اینکه کُری بخوانم نه به تجربه‌ام می‌خورد نه به اخلاقم و درست نیست این کار را انجام دهم. پرسپولیس و سپاهان تیم‌های بزرگی هستند و این فصل جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...