نسخه چاپی

۹۴ درصد كاركنان ادارات ایلام واكسن كرونا را تزرق كردند

?? درصد کارکنان ادارات ايلام واکسن کرونا را تزرق کردند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: طبق آمارها و بررسی های انجام شده، ۹۴ درصد كاركنان ادارات ایلام واكسن كرونا را تزریق كرده اند.

به گزارش نما ، عهدیه طهماسبی ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا اظهار کرد: واکسیناسیون کارکنان ادارات به بهترین شکل ممکن و با سرعت بالا در زمان تعیین شده انجام گرفت و اکثر دستگاه‌ها در مدت مقرر نسبت به واکسیناسیون کارکنان خود اقدام کردند.


وی گفت: آمار واکسیناسیون کارکنان ۹۴ درصد بوده است و این ۶ درصد که واکسن تزریق نکردند دلایل خود را اعلام کردند که یا ابتلا به کرونا بوده است و یا ترس از زدن واکسن بود.


وی ادامه داد: از ۸۰ دستگاه که آمار اعلام کردند ۲۵ دستگاه اجرایی ۱ ۰۰ درصد کارکنان آنان واکسیناسیون داشتند و مابقی دستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد بوده است.


معاون استانداری ایلام همچنین با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی که آمار واکسیناسیون کارکنان خود را اعلام نکردند، بی‌ام کرد: برخی از این دستگاه‌ها خود متولی مدیریت بیماری کرونا هستند.


وی گفت: انتظار و توقع از این دستگاه‌ها برای واکسیناسیون کارکنان بسیار بالاتر از دیگر دستگاه هاست و باید در این زمینه اقدامات بهتر و سریع‌تری را انجام دهند.

مهر 

۱۴۰۰/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...