نسخه چاپی

پیام مسی به ژاوی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی بارسلونا

عکس خبري -پيام مسي به ژاوي بعد از انتخابش به عنوان سرمربي بارسلونا

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا فاش كرد كه بعد از انتصابش به این سمت، از هم‌تیمی سابقش پیامی دریافت كرده است.


به گزارش نما، ژاوی هرناندس سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا پس از معرفی شدنش به عنوان جانشین قطعی رونالد کومان گفت که لیونل مسی به او برای قبول این مسئولیت قوت قلب داده است.

ژاوی ۴۱ ساله که ۶ سال پیش به دوران بازیگری خود در بارسلونا پایان داد گفت: من دوست داشتم می‌توانستیم بازیکنانی مانند مسی، ساموئل اتوئو، رونالدینیو و ... را در تیمم داشته باشم اما آنها دیگر اینجا نیستند. مسی یکی از دوستان فوق‌العاده من است. او برای من پیام فرستاد و در آن برایم آرزوی موفقیت کرد. الان اما ما دیگر نمی‌توانیم درباره بازیکنانی که اینجا نیستند فکر کنیم.

ژاوی سپس با ابراز خرسندی از بابت به مقایسه شدنش با پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا تأکید کرد: من ایده‌های روشنی دارم. ما الان در بهترین دوران‌مان نیستیم اما می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و با آن نتیجه هم بگیریم. اینکه مردم مرا با گواردیولا مقایسه می‌کنند چیز بسیار مثبتی است چون او بهترین مربی دنیاست.

اولین بازی بارسلونا با هدایت ژاوی ۱۱ روز دیگر در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول است و سه روز پس از آن او و شاگردانش در بازی محکوم به برد مقابل بنفیکا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...