نسخه چاپی

دو عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفتگو با نما مطرح كردند:

تیغ تفحص بالای سر بورس !

عکس خبري -تيغ تفحص بالاي سر بورس !

دو عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس ضمن تاكید بر تحقیق و تفحص از بازار سرمایه بر ضرورت اعتماد افزایی مردم به این بازار از سوی مسئولین تاكید كردند.

مسلم صالحی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به ریزش سهام در بازار سرمایه و سرنوشت تحقیق و تفحص از این بازار در مجلس گفت:ما در جریان تحقیق و تفحص از بازار سرمایه به دنبال این هستیم تا ببینیم زیر لایه های بازار سرمایه چه میگذرد؟ لذا اگر اگر بتوانیم در تحقیق و تفحص صورت گرفته به نتایج خوبی دست پیدا کرده و بتوانیم اعتماد مردم را به بازار سرمایه بازگردانیم حتماً امیدی به بهتر شدن بازار سرمایه فراهم خواهد شد.
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به سیاست های تشویقی برای حمایت از بازار سرمایه گفت: مردم به دنبال حمایت مالی مسئولین از بازار سرمایه نیستند بنابراین همین که مردم بدانند مجلس و دولت از بازار سرمایه به درستی حمایت میکنند،اعتماد لازم به این بازار شکل خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: این حمایتها از بازار سرمایه نباید در حد چند مصاحبه شعار و صحبت باشد چرا که مردم منتظرند ببینند در عمل چه اتفاقی در بازار سرمایه رخ خواهد داد.
این نماینده مجلس اظهار داشت: مجلس باید محکم پای کار حمایت از بازار سرمایه بایستد و پیرو وظایف نظارتی خود به جد موضوعات را رصد کند و دولت هم باید در بخش اجرا قوی عمل کند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه قوانین در زمینه بازار سرمایه کافی است، اظهار داشت: البته برخی تغییرات جزئی هم در قوانین لازم است بنابراین مجلس اگر بخواهد به معنای واقعی از بورس حمایت کند بیشتر باید به سمت نظارت در این بخش حرکت کند تا تدوین قوانین جدید.
محسن علیزاده، عضو دیگر مجلس در شورای عالی بورس در همین زمینه به خبرنگار «نما» گفت: شرایط بازار سرمایه کار را به جایی رسانده که ما تمایل به تحقیق و تفحص از بازار سرمایه داریم و این مسئله را به جد پیگیری خواهیم کرد.

۱۴۰۰/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...