نسخه چاپی

نظمی: از هیئت مدیره باشگاه تشكر می‌كنم اما به تراكتور بر نمی‌گردم/ دلیل استعفایم مشكلات خانوادگی است

عکس خبري -نظمي: از هيئت مديره باشگاه تشکر مي‌کنم اما به تراکتور بر نمي‌گردم/ دليل استعفايم مشکلات خانوادگي است

مدیرعامل باشگاه تراكتور گفت: از هیئت مدیره باشگاه تراكتور برای مخالفت با استعفایم تشكر می‌كنم، اما به دلیل مشكلات شخصی نمی‌توانم به این باشگاه برگردم.


به گزارش نما، جمشید نظمی درباره اینکه هیئت مدیره باشگاه تراکتور با استعفای او از مدیرعاملی این باشگاه مخالفت کرده است، اظهار داشت: من به باشگاه برنگشتم. من از لطف هیئت مدیره و مالک باشگاه و همچنین هواداران و تک به تک افراد باشگاه تشکر می‌کنم. من مشکلاتی شخصی دارم و متأسفانه نمی‌توانم به باشگاه برگردم. از هیئت مدیره هم عذرخواهی می‌کنم، اما ادامه همکاری به دلیل مشکلات شخصی امکان‌پذیر نیست.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود اختلافات مدیریتی و دخالت در کار او باعث استعفایش از مدیرعاملی تراکتور شده است، گفت: بخش عمده دلیل استعفایم مشکلات شخصی بود. بزرگترین سرمایه من پدرم است و افتخار دارم که از او نگهداری می‌کنم. پدرم چهره شاخص ادبی کشور است و سنش بالاست و به دلیل نگهداری از او استعفا دادم. اختلاف کاری در تمام باشگاه‌ها و ادارات وجود دارد و طبیعی است. من بی‌تجربه نیستم که به این دلیل استعفا بدهم. شاید اتفاقاتی افتاده باشد، ولی دلیل کناره‌گیری‌ام از مدیرعاملی باشگاه تراکتور مسائل شخصی و خانوادگی است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...