نسخه چاپی

آمادگی وزارت امور خارجه را برای رفع مشكلات صاحبان و متولیان صنعت پتروشیمی

عکس خبري -آمادگي وزارت امور خارجه را براي رفع مشکلات صاحبان و متوليان صنعت پتروشيمي

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دیدار با صاحبان و شركت‌های فعال صنعت پتروشیمی كشور ضمن تاكید بر حمایت كامل از فعالیت‌های این صنعت، از آمادگی وزارت امور خارجه برای رفع مشكلات آن‌ها خبر داد.

به گزارش نما، به منظور بررسی وضعیت صنعت پتروشیمی کشور و رفع مشکلات این صنعت در زمینه صادرات، جلسه‌ای با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و صاحبان و شرکت‌های فعال در این بخش برگزار شد.

در این دیدار پس از گزارش نمایندگان حاضر در جلسه در مورد شرایط صنعت پتروشیمی و مشکلات آنان در زمینه سرمایه گذاری خارجی و صادرات محصولات، معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حمایت کامل وزارت امور خارجه از فعالیت‌های این صنعت، آمادگی وزارت امور خارجه را برای رفع مشکلات آن‌ها اعلام کرده و تاکید کرد: معاونت دیپلماسی اقتصادی با همکاری سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در زمینه بازاریابی و همچنین جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی کمک کند.

نمایندگان صنعت پتروشیمی نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه، آمادگی خود را برای همکاری نزدیک با بخش دیپلماسی اقتصادی در جهت رفع مشکلات بین‌المللی اعلام کردند.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...