نسخه چاپی

تنها سندی كه نام حضرت زهرا(س)در آن آمده !

عکس خبري -تنها سندي که نام حضرت زهرا(س)در آن آمده

حاجی‌بابایی با طرح این پرسش كه كدام شهادت بالاتر از شهادت حضرت زهرا (س) است؟، افزود: تنها سندی كه اسم حضرت زهرا (س) در آن آمده و كلمه شهادت هم در كنار آن مطرح شده است، سند تحول بنیادین است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، وزیر آموزش و پرورش درباره روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا جایگاه ویژه‌ای در جامعه ما دارند و در آموزش و پرورش که دستگاه تعلیم و تربیت است، جایگاه آنان به مراتب بالاتر است.

وی به توجه به شهدا و موضوع ایثار و شهادت در سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: در "بیانیه ارزش‌ها" در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شهادت حضرت زهرا (س) اشاره شده است.

حاجی‌بابایی با طرح این پرسش که کدام شهادت بالاتر از شهادت حضرت زهرا (س) است؟، افزود: تنها سندی که اسم حضرت زهرا (س) در آن آمده و کلمه شهادت هم در کنار آن مطرح شده است، سند تحول بنیادین است.

وی تصریح کرد: روح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روح قرآن، عترت، ایثارگری و شهادت است و دانش‌آموزان را به این مسیر حرکت می‌دهد و در این سند بارها از ایثارگری نام برده شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در کتب درسی نیز، رنگ و بوی ایثارگری مورد توجه است، بیان کرد: آموزش و پرورش هیچگاه ایثارگری و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران کشور را از یاد نخواهد برد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...