نسخه چاپی

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در جنوب تهران

عکس خبري -دستگيري سارق حرفه‌اي موبايل در جنوب تهران

رئیس كلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مجیدی رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل در جنوب تهران توسط موتورسیکلت با یک و دو نفر سرنشین موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری در حوالی ساعت ۱۸۰۰ سوم آذرماه در سطح حوزه استحفاظی به ویژه در نقاط جرم خیز و دارای سابقه سرقت به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی کردند که یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با یک نفر سرنشین جوان که در حال پرسه زنی بی هدف بودند مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: در همین حین موتورسوارن تلفن همراه خانمی را سرقت که بلافاصله ماموران به سمت موتورسیکلت مراجعه کردند و متهمان به محض روئیت ماموران از محل متواری شدند.

کلانتر محله جوادیه تصریح کرد: در تعقیب و گریز صورت گرفته راکب موتورسیکلت، موتورسیکلت خود را رها نموده و به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کند و در تعقیب و گریز متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی را پرتاب کرده و متواری می‌شود که با شلیک تیر هوایی در یکی از خیابان‌های سطح حوزه متهم دستگیر می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی بدنی سارق دستگیر شده یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضیط گردید.

سرهنگ مجیدی گفت: سارق دستگیر شده از تاریکی هوا و غفلت عابران استفاده و اقدام به موبایل قاپی می‌کرد و دارای سابقه سرقت و زندان بوده و در بازجویی‌های فنی صورت گرفته در کلانتری به جرم خود اعتراف نمود و همچنین تعداد ۲۰ نفر از شاکیان وی نیز شناسایی گردیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و پرونده به همراه متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۱۴۰۰/۹/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...