نسخه چاپی

گل‌محمدی: هیچ بازیكنی حق ندارد احتیاط كند تا برای دربی كارت نگیرد

عکس خبري -گل‌محمدي: هيچ بازيکني حق ندارد احتياط کند تا براي دربي کارت نگيرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مشكلاتی كه داریم برای بازی فردا آماده ایم هر چند بد قولی مسوولان باشگاه باعث شده تا مشكلاتی گریبان گیر پرسپولیس شود.

به گزارش نما، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان تیمی جوان و دونده است و آنها نیز دنبال این هستند تا در این بازی امتیاز بگیرند. ۶ دیدار قبلی حریف در لیگ را دیده‌ایم و عملکرد آنها خوب بوده است.

وی افزود: برای موفقیت در بازی فردا باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم. شرایط جدول به نحوی است که امتیازات بازی فردا هم برای ما و هم برای حریف مهم است و دوست نداریم که به هیچ وجه از این دیدار امتیاز از دست بدهیم. از طرفی امتیازات بازی‌های خانگی برای ما خیلی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بدقولی مسوولان باشگاه گریبان بازیکنان ما را گرفته است. با وجود همه مشکلاتی که داریم برای بازی فردا و امتیازات این دیدار حساس آماده هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است به خاطر در پیش بودن شهرآورد تهران با احتیاط به میدان برود، گفت: قطعا اینطور نیست. به طور حتم با تمام توان برابر مسجد سلیمان به میدان خواهیم رفت و اتفاقا از بازیکنان می‌خواهم که محکم بازی کنند.

وی تاکید کرد: هم این بازی و هم دربی برای ما سه امتیاز دارد. در تلاش هستیم تا امتیازات کامل را بگیریم و با روحیه خوبی به دربی برسیم.

گل‌محمدی اظهار کرد: هیچ بازیکنی حق ندارد احتیاط کند تا برای دربی کارت نگیرد. این موضوع خیلی غیر حرفه‌ای است. باز هم می‌گویم که با تمام وجود می‌جنگیم تا از این دیدار با کسب سه امتیاز خارج شویم.

وی در رابطه با تشابه شرایط حال حاضر پرسپولیس با سال گذشته گفت: در شروع هر فصل با مشکلات زیادی مواجه شدیم. از طرفی شکست برابر الهلال پیش از آغاز فصل هم روی تیم ما تاثیر منفی گذاشت. اتفاقات پیش از آن دیدار و مشکلات تغییر برنامه به خاطر پرواز باعث شد تا از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: با این حال از عملکرد تیم حتی در دو بازی ابتدایی که به برد رسیدیم راضی نبودم. با این وجود توانستیم از هفته قبل خودمان را پیدا کنیم. یکی دیگر از سختی های ما این بود که در پنج هفته ابتدایی با قرعه سختی مواجه شده بودیم.

گل‌محمدی گفت: هفته قبل توانستیم به برد برسیم و امیدوارم بتوانیم همین ریتم را حفظ کنیم تا همان پرسپولیس همیشگی باشیم. این هدف اصلی ما است.

وی در خصوص آخرین وضعیت رضا اسدی و نیمکت نشینی این بازیکن تصریح کرد: او یک سال از شرایط بازی دور بود و در هفته‌های اخیر نیز شرایط سختی را تجربه کرد. شاید اگر هر بازیکن دیگری هم جای اسدی بود با همین مشکلات موجه می‌شد. نه تنها روی او بلکه روی تمام خریدهای جدیدمان حساب باز کردیم و امیدوارم با حضور این نفرات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تاثیر بدقولی مسوولان باشگاه و شرایط مالی نه چندان خوب در آستانه شهرآورد گفت: من کلی می‌گویم. حق این بازیکنان نیست که با آنها اینگونه برخورد شود.این نفرات همان هایی هستند که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند، از همه چیزشان گذشتند تا پرسپولیس سربلند شود.

وی تاکید کرد: اینکه پس از پنج قهرمانی متوالی این مشکلات را برای ما به وجود آورند، برای ما عجیب است و باید در مورد آن فکر کرد. بازیکنان ما هم خرج دارند و نباید وضعیتشان این باشد. انقدر گفتیم که دیگر به کلیشه تبدیل شده است. این نفرات تمام درآمدشان از فوتبال است.

گلمحمدی تاکید کرد: شرایط خوب نیست. ما ۲ ماه است برای تغییر زمین تمرین نامه زدیم. به صورت شفاهی هم گفتیم اما هیچ اثری نداشت. ما زمین تمرین نداریم اما بازی‌هایمان را با کیفیت ارائه می‌دهیم. ما بازیکنان تاجیکستانی گرفتیم اما فقط این نفرات تمرین می‌کنند چراکه پنجره نقل و انتقالات بسته است. کارگزار و حامی مالی هم نداریم. چرا این اتفاقات را فقط برای پرسپولیس رقم می‌زنند؟

وی درخصوص نیمکت نشینی مهدی عبدی که آیا با او مشکلی دارد یا خیر، گفت: نه، مهدی مثل پسر من است. او بچه بامعرفت و خوبی است و از لحاظ فنی شرایط خیلی خوب دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری بازی با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: همیشه نگاه حمایتی به داوران دارم. باید اجازه بدهیم آرامش بیشتری و فضای بهتری برای کار کردن داشته باشند. هیچ داوری دنبال این نیست که بخواهد حق را ناحق کند. این چیزی است که من در فوتبال دیدم. اما وقتی می‌گوییم اشتباهات داوری جزئی از بازی است و آنها را در کنار تصمیم هایی که در شش بازی اخیر گرفته شده می‌گذاریم، می‌بینیم اشتباهات همیشه علیه پرسپولیس بوده است.

وی در پایان گفت: با این وجود خود را درگیر این مسائل نکردم و همیشه گفته‌ام امکانات داوران همیشه ضعیف است. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانند با آرامش بیشتر در فضای بهتری تصمیم‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...