نسخه چاپی

یك ستاره دیگر به دنبال جدایی از بارسا

عکس خبري -يک ستاره ديگر به دنبال جدايي از بارسا

بال فرانسوی آبی‌واناری‌ها به نظر می‌رسد قصد ترك نوكمپ در پایان فصل جاری را دارد.

به گزارش نما، باشگاه بارسلونا در حالی در تلاش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله است که حالا خبر می‌رسد این بال فرانسوی به دنبال جدایی از این تیم است. دمبله ۲۴ ساله که در سال ۲۰۱۷ از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست، در سال‌های اخیر به مصدومیت‌های زیادی در بارسا دچار شده و به نظر می‌رسد از بودن در این تیم هم خوشحال نیست.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «الس ماتینس» از شبکه «TV۳» کاتالونیا گفته بود: «دمبله می‌خواهد بماند و ما هم می‌خواهیم او از بارسلونا جدا نشود. مدیر برنامه‌های او بهترین‌ها را برایش می‌خواهد و پیشنهادهایی برای وی می‌آورد اما گاهی اوقات بهترین چیز، پول نیست. از دید من دمبله از کیلیان امباپه بهتر است».

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ دمبله احساس می‌کند برای احیای دوران باشگاهی‌اش یک چالش جدید ضروری است، برای همین قصد دارد راهی تیمی دیگر شود و لیگ برتر انگلیس می‌تواند مقصد بعدی او باشد. طبق این گزارش؛ سه باشگاه منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام وضعیت این بازیکن ۲۴ ساله را زیرنظر دارند، این در حالی است که ممکن است باشگاه‌های دیگر هم برای جذب او با این سه باشگاه وارد رقابت شوند.

دمبله که در حال حاضر در حال ریکاوری مصدومیتش برای بازگشت به میادین فوتبال است، در پنج سال اخیر تنها در ۸۳ بازی لالیگایی برای بارسلونا به میدان رفته که این یعنی ۱۶ بازی به طور میانگین در هر فصل.

دمبله که قراردادش در پایان فصل جاری با بارسلونا به پایان می‌رسد و در ماه ژانویه می‌تواند به طور قانونی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود، تاکنون در ۱۲۱ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ۳۰ گل هم به ثمر رسانده است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...