نسخه چاپی

هادی بیگی‌نژاد در گفتگو با نما:

دولت و مجلس حزبی با برنامه وارد عرصه اجرایی می شود

عکس خبري -دولت و مجلس حزبي با برنامه وارد عرصه اجرايي مي شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مزایای دولت و مجلس حزبی این است كه دولت و مجلس حزبی با برنامه وارد عرصه اجرایی می شود و افراد در این فرآیند مشخص هستند


هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی "نما"، با اشاره به نقش تحزب گرایی در تقویت گام دوم انقلاب اسلامی بیان داشت: ما در کشور توقع داریم یک گروه و حزب شناسنامه دار بر سر کار بیاید و برنامه مدیریتی،فرهنگی،سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مشخص خود را داشته باشد و امور اجرایی کشور را در دست بگیرد تا آن وقت مردم بتوانند این نوع فعالیت حزبی را با کلیت آن، مورد قضاوت قرار دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این شرایط مردم دیگر می‌دانند فردی که می‌خواهد در این مسئولیت دولتی قرار گیرد چه دیدگاهی دارد و قرار است چه کاری انجام دهد.

بیگی نژاد با بیان اینکه متاسفانه ما در کشور این نوع فرآیند و این نوع فعالیت حزبی را نداریم، بیان داشت :متاسفانه افراد مختلفی هم که می‌آیند و مسئولیتی می گیرند بعد از مدتی زیر بار مرامنامه حزبی خود می زنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر فعالیت حزبی در کشور پا بگیرد و افراد با برنامه قبلی وارد انتخابات شود، کارهای اجرایی به راحتی جلو خواهد رفت، اظهارداشت: به عنوان مثال زمانی مطرح شد که ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال زایی به حساب دستگاه‌ها واریز شده اما استفاده نشده است البته خیلی از این موارد مربوط به دولت قبلی بوده و انجام نداده ، اما از زمانی که دولت فعلی آمده اگر این دولت بر مبنای حزب و تشکیلاتی وارد عرصه انتخابات می شد و با برنامه قبلی به عرصه آمده بود، هم اکنون برای این ۸ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان برنامه داشت و این بدین منظور است که احزاب از قبل می‌دانند برای چه کاری چه نوع برنامه ریزی داشته باشند.

وی افزود: اگر چنانچه جوانان را تحت آموزش و کادر سازی احزاب قرار دهیم و این جوانان کار تیمی سالم حزب اللهی انجام دهند و با برنامه این افراد وارد عرصه های اجرایی شوند قطعاً می توانند در پیشبرد گام دوم انقلاب مفید باشند. در غیر این صورت ما باید شاهد این باشیم که فردی وارد عرصه اجرایی می شود و بعد از دو سال متوجه نمی شود که باید چه نوع فعالیتی را انجام دهد.

بیگی نژاد در ادامه با اشاره به مزایای دولت و مجلس حزبی تاکید کرد‌:دولت و مجلس حزبی مزایا و معایبی دارد مزایای آن این است که دولت و مجلس حزبی با برنامه وارد عرصه اجرایی می شود و افراد در این فرآیند مشخص هستند البته آفت این مسئله هم این است که گروه گرایی افزایش پیدا می کند و این مسئله وابسته به این است که چه کسانی بیایند و چه اقداماتی انجام دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان داشت: به همین دلیل بنده معتقدم که باید یک حزب حزب‌اللهی و سالم برای خدمت شکل بگیرد.

۱۴۰۰/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...