نسخه چاپی

ناكامی آدم‌رباهای تهرانی در اخذ ۱۴ هزار دلار

عکس خبري -ناکامي آدم‌رباهاي تهراني در اخذ ?? هزار دلار

رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند سارقان مسلح و همچنین شناسایی و بازداشت اعضای باند آدم‌ربایی خبر داد.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه ششمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به باندهای شاخصی که در این طرح شناسایی و دستگیر شده‌اند اظهار داشت: در این مرحله یک باند آدم‌ربایی که اقدام به ربایش یک فرد سرمایه‌دار در یکی از خیابان‌های تهران کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: اعضای این باند فرد مورد نظر را در حین پارک خودرویش در یکی از خیابان‌های تهران با ضرب و تهدید اسلحه و شوکر ربوده و در قبال آزادی این فرد درخواست ۱۴ هزار دلار کرده بودند که به محض اطلاع ماموران پلیس آگاهی، این باند آدم‌ربایی شناسایی و اعضایش دستگیر و فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

وی از انهدام یک باند سرقت مسلحانه معروف به کونانی نیز خبر داد و گفت: این افراد در یک ویلا در محدوده کرج زندگی می‌کردند؛ تمام اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

سردار رحیمی اعلام کرد: باند ۴ نفره سرقت مسلحانه از صرافی‌ها نیز قبل از انجام هر گونه سرقت از صرافی‌ها شناسایی و دستگیر شدند، البته این باند پیش از این در اقدامی مسلحانه ۱۷ هزار دلار را به سرقت برده بودند و در حال برنامه ریزی برای سرقت مسلحانه از چندین صرافی بودند که شناسایی و منهدم شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه معاملات فردایی به طور کامل ممنوع است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال حمایت از تولید ملی و مانع‌زدایی و پشتیبانی از کالای داخلی هستیم، پلیس امنیت اقتصادی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان کالا حدود ۲۶ کامیون و تریلی شامل انواع کالاهای قاچاق را شناسایی و کشف و ضبط کرد.

وی افزود: در این طرح بالغ به ۲ میلیون انواع کالای قاچاق کشف و ۴۱ نفر از سرشاخه‌ها و قاچاقچیان اصلی کالاهای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۹/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...